Termékek Menü

Tanári segédanyag - Az erdei iskolában - Projektfüzet 5-6. osztály (MS-4306)

Ár:
2.680 Ft (2.552 Ft + ÁFA)
Kiadói cikkszám: MS-4306
Cikkszám: 9789636978921
Elérhetőség: Raktáron
Átlagos értékelés: Nem értékelt
Kiadó: Mozaik Kiadó
Kiadási év: 2023
Menny.:db

Leírás

Az erdei iskola program egy olyan tanulásszervezési forma, amely a tanulók tudásának gyarapítását, készségfejlesztését a személyes megtapasztaláson, a felfedezésen, az élményszerzésen keresztül valósítja meg, emellett motiváló a diákoknak, és a közösségépítésnek is fontos színtere lehet.

Az iskola számára a program megvalósítása komoly felkészülést, szervezést, előkészületet jelent. A projektfüzet és a tanári segédanyag abban nyújt segítséget, hogy a pedagógusok saját erdei iskola programot állíthassanak össze, vagy az átvett programokat kiegészíthessék.

A tanulóknak készült kiadvány a kezdeti előkészületektől a napi részletes programokig tartalmaz egyéni és csoportos feladatokat, kreatív ötleteket, tanácsokat, játékokat. A programok tájegységtől függetlenül valósíthatók meg, mert a látáson, a halláson és a mozgáson keresztül fedezteti fel egy terület élővilágát a szerző.

tanári segédanyagban pedig mind az előkészületekhez, mind a napok témáihoz a feladatok megoldásain túl, hasznos tanácsok, szakmai anyagok, további ötletek találhatók.

Mindkét kiadványhoz kapcsolódnak korszerű, látványos digitális kiegészítések (3D, videó, link, digitális lecke), amelyekhez a kiadványban levő egyedi kóddal lehet hozzáférni.

A szerző, Iván Zsuzsanna, több, mint 30 éve foglalkozik környezeti neveléssel. 20 évig az Algyői Fehér Ignác Általános Iskola igazgatója volt. Szakmai vezetése alatt kapta meg az iskola az Ökoiskola, majd az Örökös Ökoiskola címet. Részt vett a magyarországi ökoiskola hálózat kialakításában, az ökoiskola kritériumrendszer kidolgozásában. Környezeti nevelési szakértőként, országos mentorként sok iskolának segített a „zöldülésben”, ökoiskolává válásban. Megszervezte és koordinálta a Dél-alföldi ökoiskolák regionális hálózatát. Több hazai és nemzetközi oktatás-kutatási programban vett részt. A dél-alföldi régióban szervezésével alakult meg a régiós diákparlament, jöttek létre régiós ökoiskola diáktalálkozók, vetélkedők. Több zöld civil szervezetnek volt alapító, majd vezetőségi tagja. A Magyar Környezeti Nevelési Egyesülettől „magas szintű, minta-értékű környezeti nevelői tevékenységéért” Puli-díjat kapott. Az EMMI Elismerő Oklevelét a „Tudatos, elkötelezett, élenjáró környezeti nevelői, ökoiskolai tevékenysége elismeréséért” adta át, 2018-ban.

Kapcsolódó kiadványok

Leírás és Paraméterek

Az erdei iskola program egy olyan tanulásszervezési forma, amely a tanulók tudásának gyarapítását, készségfejlesztését a személyes megtapasztaláson, a felfedezésen, az élményszerzésen keresztül valósítja meg, emellett motiváló a diákoknak, és a közösségépítésnek is fontos színtere lehet.

Az iskola számára a program megvalósítása komoly felkészülést, szervezést, előkészületet jelent. A projektfüzet és a tanári segédanyag abban nyújt segítséget, hogy a pedagógusok saját erdei iskola programot állíthassanak össze, vagy az átvett programokat kiegészíthessék.

A tanulóknak készült kiadvány a kezdeti előkészületektől a napi részletes programokig tartalmaz egyéni és csoportos feladatokat, kreatív ötleteket, tanácsokat, játékokat. A programok tájegységtől függetlenül valósíthatók meg, mert a látáson, a halláson és a mozgáson keresztül fedezteti fel egy terület élővilágát a szerző.

tanári segédanyagban pedig mind az előkészületekhez, mind a napok témáihoz a feladatok megoldásain túl, hasznos tanácsok, szakmai anyagok, további ötletek találhatók.

Mindkét kiadványhoz kapcsolódnak korszerű, látványos digitális kiegészítések (3D, videó, link, digitális lecke), amelyekhez a kiadványban levő egyedi kóddal lehet hozzáférni.

A szerző, Iván Zsuzsanna, több, mint 30 éve foglalkozik környezeti neveléssel. 20 évig az Algyői Fehér Ignác Általános Iskola igazgatója volt. Szakmai vezetése alatt kapta meg az iskola az Ökoiskola, majd az Örökös Ökoiskola címet. Részt vett a magyarországi ökoiskola hálózat kialakításában, az ökoiskola kritériumrendszer kidolgozásában. Környezeti nevelési szakértőként, országos mentorként sok iskolának segített a „zöldülésben”, ökoiskolává válásban. Megszervezte és koordinálta a Dél-alföldi ökoiskolák regionális hálózatát. Több hazai és nemzetközi oktatás-kutatási programban vett részt. A dél-alföldi régióban szervezésével alakult meg a régiós diákparlament, jöttek létre régiós ökoiskola diáktalálkozók, vetélkedők. Több zöld civil szervezetnek volt alapító, majd vezetőségi tagja. A Magyar Környezeti Nevelési Egyesülettől „magas szintű, minta-értékű környezeti nevelői tevékenységéért” Puli-díjat kapott. Az EMMI Elismerő Oklevelét a „Tudatos, elkötelezett, élenjáró környezeti nevelői, ökoiskolai tevékenysége elismeréséért” adta át, 2018-ban.

Kapcsolódó kiadványok

Vélemények

Erről a termékről még nem érkezett vélemény.
Írja meg véleményét!

További ajánlatunk

Kiadó: Mozaik Kiadó
Kiadói cikkszám: MS-4304
Cikkszám: 9789636978402
2.680 Ft (2.552 Ft + ÁFA)
A kiadvány elsősorban a Fenntarthatósági témahétre szervezett programokhoz nyújt kidolgozott, “kulcsrakész” ötleteket, projekteket.
Raktáron
Kiadó: Mozaik Kiadó
Kiadói cikkszám: MS-4316
Cikkszám: 9789636978938
1.380 Ft (1.314 Ft + ÁFA)
A felső tagozatosoknak szánt négy projekt végigvezet a gazdasági szerepeken a fogyasztótól a termelőn és a befektetőn át a hiteligénylőig. Ez lehetővé teszi, hogy a felső tagozat négy éve alatt a diákok ezen szerepek mindegyikével megismerkedjenek.
Raktáron
Kiadó: Mozaik Kiadó
Kiadói cikkszám: MS-4302
Cikkszám: 9789636978389
1.380 Ft (1.314 Ft + ÁFA)
A kiadvány elsősorban a Fenntarthatósági témahétre szervezett programokhoz nyújt kidolgozott, “kulcsrakész” ötleteket, projekteket.
Raktáron
Kiadó: Mozaik Kiadó
Kiadói cikkszám: MS-4305
Cikkszám: 9789636978914
1.380 Ft (1.314 Ft + ÁFA)
Az erdei iskola program egy olyan tanulásszervezési forma, amely a tanulók tudásának gyarapítását, készségfejlesztését a személyes megtapasztaláson, a felfedezésen, az élményszerzésen keresztül valósítja meg, emellett motiváló a diákoknak, és a közösségépítésnek is fontos színtere lehet.
Raktáron