Az óvodáskorú gyermek megismerésének és fejlesztésének rendszere
Iskolaérett vagyok?! - Tájékozódás a számok világában
A részképességek fejlesztésére tematikusan felépített füzeteink sok segítséget nyújtanak, hogy gyermekük könnyedén vegye a későbbi akadályokat, és problémamentes legyen az óvoda–iskola átmenet.
Iskolaérett vagyok?! - Tájékozódás térben és időben
A részképességek fejlesztésére tematikusan felépített füzeteink sok segítséget nyújtanak, hogy gyermekük könnyedén vegye a későbbi akadályokat, és problémamentes legyen az óvoda–iskola átmenet.
A gyermek megismerésének első lépései (PD-901)
Két adatlappal: Anamnézis adatlap, A beilleszkedés tapasztalatai
Anyanyelvi képességek (PD-906)
A kommunikáció, a kifejező készség, a beszéd révén tetten érhető a gyermek szocializálódása, belső élmény- és képzetvilága, az értelmi fejlődése, s természetesen az iskolakészültsége is.
Értelmi képességek (PD-903)
A bemutatott mérést szolgáló játékos feladatok lehetővé teszik a gyakorló óvodapedagógusnak, hogy tudatosan formáljon véleményt neveltjeinek értelmi fejlődéséről.
Érzelmi-akarati képességek (PD-904)
Az akarati képességek fejlődése és fejlesztése, Kelemen László szerint a jellem, az erkölcs megalapozása szintén a nevelés, az óvodai nevelés kulcskérdése.
Iskolakészültség megállapítása (PD-907)
A kiadvány egyik legfontosabb célja és értéke, hogy túllép, túlmutat az óvodáskorú gyermeken. Nem pusztán az iskolakészültség megállapításának célja lebeg a szerzők szeme előtt, hanem az iskolai beválás kérdése is.
Játsszunk együtt! -Értelmi képességek (PD-909)
Ezek a kötetek részei könyvcsaládunknak, melyek önállóan is megállják helyüket, de a teljes sorozat adhat minden területre kiterjedő segítséget a gyermek tudatos megismeréséhez, fejlesztéséhez.
Játsszunk együtt! -Érzelmi, akarati, szocializációs képességek (PD-910)
A kötet három fő részből áll, az érzelmi, akarati és a szocializációs képességeket fejlesztő játékokból.
Játsszunk együtt! -Testi érettség, motoros képességek (PD-908)
Jelen kiadvány a testi érettség és a motoros képességek fejlesztésének világába kalauzolja el az olvasót. Az alapozó funkciók fejlődése a testi érés függvénye, míg az alapozó funkciók közé sorolhatjuk a motoros képességeket is.
Szemünk fénye (PD-900)
Óvodapedagógusi pályánk 27 éve alatt sokszor volt alkalmunk sajátos nevelési igényű gyermekekkel foglalkozni, de a látássérült gyermekek nevelése jelentette számunkra a legnagyobb kihívást.
Szocializációs képességek (PD-905)
A szocializáció folyamatában találkoznak az egyén személyiségvonásai és képességei, hisz a beilleszkedés folyamán azt tanulja meg az egyén, hogy a szükségleteit, vágyait miképpen legyen képes a társas környezettel összhangban kielégíteni.