Leírás
A játék kapcsolat, ismerkedés, együttműködés. A gyerekek világa, ahol ahhoz is közel kerülhetünk, aki sérült, akit bántottak, aki nélkülözi a biztonságot, nem érzi, hogy elfogadják, szeretik. Amikor a szülő látja, hogy gyermeke nehézségekkel küzd és lemarad, tudja, hogy baj van. Miként adjunk neki erőt, bátorságot, önbizalmat, önértékelést és hitet, hogy megtalálja helyét a világban és visszanyerje benne a bizalmát? Ehhez nyújt segítséget a Játékterápia című módszertani sorozat első darabja, amelyhez szorosan kötődik a második kötet.
Komoly utat kell bejárnunk, mert a bajok gyökerei a legkorábbi időkbe nyúlnak vissza. Dr. Eigner Bernadett kézikönyve ahhoz nyújt segítséget, hogy megismerkedjünk azokkal a korai dolgokkal, kapcsolati folyamatokkal, érzelmi és szociális fejlődési csomópontokkal, amelyek veszélyeztethetik, traumatizálhatják a gyermek fejlődését. Amint az is fontos, hogy elsajátítsuk a korai felismerés szempontjait, módszereit, megismerjük a legkorábbi szülő-gyermek kapcsolat buktatóit, veszélyforrásait.
Tartsunk hát a szerzővel ebben az utazásban, amelyben időben visszafelé haladunk, hogy megtaláljuk a gyökereket, azokat a pontokat, ahol megbomlott a harmónia, tévútra kerültek kapcsolatok, rossz irányt vettek fejlődési utak. Csak így segíthetünk érző szívvel, hatékonyan és tudatosan a játék erejével és varázslatával.
Vélemények
További ajánlatunk
DIFER - Fejlődési mutató 4-8 éveseknek (MS-9322)
Az eredményes iskolakezdésért 2. (PD-932)
A sorozat második kötetében kaptak helyet azok a feladatok, amelyek az írásmozgás fejlesztését teszik lehetővé. A gyermekek elsősorban a különböző betűelemek alakítását gyakorolhatják ráírással, hiányos rajzok kiegészítésével, másolással, vonalközbe helyezéssel.
Az eredményes iskolakezdésért 3. (PD-933)
A sorozat harmadik kötete olyan játékos, ugyanakkor életszerű feladatokat tartalmaz, amelyek a relációszókincs, az elemi számolás és a tapasztalati következtetés fejlesztését teszik lehetővé. Az első kötetben bemutatott képességterületekhez hasonlóan az iskolakészültség megállapításakor ezeket is mérik, mivel ugyancsak az eredményes tanulás feltételei.