Leírás
Gaál Sándorné új könyve útmutatás a pedagógiai gyakorlat számára az alapprogram mozgásfejlesztésre vonatkozó irányelvei és a 3–7 éves korú gyermekek körében végzett kutatások eredményei közötti összhang megteremtéséhez, a gyermeksport előkészítéséhez és megalapozásához – az óvodai nevelés cél- és feladatrendszerével egységben.
Szakmai segítséget nyújt az óvodában szervezett – irányított és rendszeres – mozgástevékenység tartalmának és formájának meghatározásához, annak tervezéséhez, szervezéséhez és irányításához, szervezeti kereteinek bővítéséhez; az alapvető mozgásformák fejlődésének ismeretéhez és a mozgásfejlesztés tervszerű és tudatos közvetítéséhez; a gyermekek testi és motoros fejlettségének megállapításához alkalmazható megismerési technikák gyakorlati felhasználásához; a differenciálás módjainak és lehetőségeinek megválasztásához; az egészségtudatos magatartás szokásrendszerének kialakításához és bővítéséhez; a 3–7 éves korú gyermekek sokoldalú mozgásfejlesztésének megvalósításához.
Vélemények
További ajánlatunk
DIFER - Fejlődési mutató 4-8 éveseknek (MS-9322)
Az eredményes iskolakezdésért 2. (PD-932)
A sorozat második kötetében kaptak helyet azok a feladatok, amelyek az írásmozgás fejlesztését teszik lehetővé. A gyermekek elsősorban a különböző betűelemek alakítását gyakorolhatják ráírással, hiányos rajzok kiegészítésével, másolással, vonalközbe helyezéssel.
Az eredményes iskolakezdésért 3. (PD-933)
A sorozat harmadik kötete olyan játékos, ugyanakkor életszerű feladatokat tartalmaz, amelyek a relációszókincs, az elemi számolás és a tapasztalati következtetés fejlesztését teszik lehetővé. Az első kötetben bemutatott képességterületekhez hasonlóan az iskolakészültség megállapításakor ezeket is mérik, mivel ugyancsak az eredményes tanulás feltételei.