Játsszunk a formákkal!
Alcím | Játék, tanulás, kreativitás |
Szerző | Bogos katalin (Szerkesztette) |
Formátum | A/4, irkafűzött |
Terjedelem | 24 oldal |
Kiadói cikkszám: | 9786155537394 |
Cikkszám: | 9786155537394 |
Játékosan, kreatívan tanulni, vagyis úgy, hogy észre sem vesszük, csak isszuk magunkba a tudományt és még sóvárgunk utána? | |
Elérhetőség: | Beszerzés alatt |
Kiadó: | Csengőkert Könyvkiadó |
Leírás és Paraméterek
Játékosan, kreatívan tanulni, vagyis úgy, hogy észre sem vesszük, csak isszuk magunkba a tudományt és még sóvárgunk utána? Ez az a paradicsomi állapot, ami termékeny talaja a fogékony kis elméknek még iskolás kor előtt. Sorozatunk épp azt a célt szolgálja, hogy mókás, kedves figuráival, színes, szórakoztató feladataival belopja magát a kicsik szívébe. Vonalakról, számokról, formákról és ellentétekről olyan sokszor beszélünk, de nem mindegy, hogyan. A gyermekközeli ábrázolásmód, az egyszerű és érthető, célirányos feladatok megkönnyítik a tudományhoz vezető utat, amit a gyermek átgondol, megtervez, megold, és sikernek könyvelhet el. Megszereti, ha feladata van, ha problémákat kell legyőznie, hiszen mindig szembesülhet azzal, hogy megoldhatóak és ő a központi figurája ennek a játszmának, mint később az életben is számtalan helyzetnek. Hol gyorsabban, hol lassabban halad, de a kitartás mindig sikert és elégedettséget hoz.
Vélemények
További ajánlatunk
A sorozat első kötete olyan játékos feladatokat tartalmaz, amelyek az érzékelés-észlelés, a figyelem, az emlékezet és a gondolkodás, tehát az értelmi képességek eredményes fejlesztését teszik lehetővé. Ezek azok a képességek, amelyeket az iskolakészültség megállapításakor is mérnek, mivel csak optimális szintre történő fejlesztésükkel lehet eredményes a tanulás.
A sorozat második kötetében kaptak helyet azok a feladatok, amelyek az írásmozgás fejlesztését teszik lehetővé. A gyermekek elsősorban a különböző betűelemek alakítását gyakorolhatják ráírással, hiányos rajzok kiegészítésével, másolással, vonalközbe helyezéssel.
A sorozat harmadik kötete olyan játékos, ugyanakkor életszerű feladatokat tartalmaz, amelyek a relációszókincs, az elemi számolás és a tapasztalati következtetés fejlesztését teszik lehetővé. Az első kötetben bemutatott képességterületekhez hasonlóan az iskolakészültség megállapításakor ezeket is mérik, mivel ugyancsak az eredményes tanulás feltételei.