Leírás
Kiadványunk a nevelés problémakörével foglalkozik, de sajátos szempontból. Az elméleti megközelítésmód helyett a gyakorlati szempontokat állítja előtérbe. Konkrétabban, a nevelés kérdéskörét érintő publikációkban többnyire mellőzött hatásszervezési problémák, a pedagógus és az iskola nevelőmunkájának hatékonyságát befolyásoló tényezők, feltételek és törvényszerűségek elemzésére törekszünk. Az áttekintett törvényszerűségek, a bemutatott gyakorlati megoldásmódok nem csupán az alkalmazás lehetőségét kínálják fel, hanem – reményeink szerint – mintaként, még inkább pedig osztönzőül szolgálhatnak újabb, korszerűbb nevelési eljárások megalkotásához is.
A Szerző
Vélemények
További ajánlatunk
Iskolakészültség megállapítása (PD-907)
A kiadvány egyik legfontosabb célja és értéke, hogy túllép, túlmutat az óvodáskorú gyermeken. Nem pusztán az iskolakészültség megállapításának célja lebeg a szerzők szeme előtt, hanem az iskolai beválás kérdése is.