Leírás
A DIFER fejlesztőfüzetek célja, hogy biztosítsa az iskolába készülő vagy az iskolát kezdő kisgyermekek különböző részképességeinek (írásmozgás-koordináció, elemi számolási készség, téri orientáció) egyéni fejlesztéséhez szükséges gyakorlatokat. A relációszókincs szavai térbeli, időbeli, mennyiségi, hasonlósági, cselekvési viszonyokat (történések, események, cselekvések közötti összefüggéseket) fejeznek ki. Az ilyen fajta tájékozódás megtanulása azért fontos, mert segíti a szöveg pontosabb megértését, fejleszti a beszédértést, bővíti a szókincset, valamint lehetővé teszi a beszéd útján szerzett élmények megszerzését. Fejlesztőfüzetünk feladatai alkalmasak a még kialakulatlan irányfogalom fejlesztésére, a síkbeli tájékozódás gyakoroltatására, a tárgyak, események közötti viszonyok felismertetésére, a relációszókincs bővítésére. A feladatokat az óvodában, az iskolában vagy otthoni egyéni munka során is elvégezhetik a gyerekek.
A feladatok a fejlesztés elvárt lépéseinek megfelelően követik egymást, ezért fontos, hogy a füzet kitöltése is ebben a sorrendben történjen.
Vélemények
További ajánlatunk
DIFER - Fejlődési mutató 4-8 éveseknek (MS-9322)
Diagnosztikus fejlődésvizsgáló rendszer (MS-9321)
A DIFER programcsomag célja, funkciója, hogy segítse az eredményes iskolakezdést. Az első tanévek eredményei meghatározzák a tanulók jövőjét. Az első évfolyamokon elsajátítandó alapkészségek eredményessége nagymértékben az úgynevezett kritikus elemi készségek fejlettségétől függ.
DIFER Fejlesztő füzetek - Írás (MS-9329U)
A feladatok a fejlesztés elvárt lépéseinek megfelelően követik egymást, ezért fontos, hogy a füzet kitöltése is ebben a sorrendben történjen.
DIFER Fejlesztő füzetek - Számolás (MS-9330V)
A Számolás fejlesztőfüzet feladatait úgy állítottuk össze, hogy azok fejlesszék a gyermekek még kialakulatlan számfogalmát, biztosítsák a manipulatív számolás megfelelő alapozását.