Leírás
A DIFER fejlesztőfüzetek célja, hogy biztosítsa az iskolába készülő vagy az iskolát kezdő kisgyermekek különböző részképességeinek (írásmozgás-koordináció, elemi számolási készség, téri orientáció) egyéni fejlesztéséhez szükséges gyakorlatokat. Az óvodások és a kisiskolások fejlesztésének egyik legalapvetőbb feladata az elemi számolási készség kialakítása. Ezen a százas számkörbeli számlálást, a húszas számkörbeli manipulatív számolást és a tízes számkörbeli számképfelismerést, valamint a számok képének olvasását értjük. Ezek a készségek alapozzák meg, teszik lehetővé az alapműveletek tanulását, a sikeres iskolai matematikatanulást. Ennek megfelelően állítottuk össze füzetünk feladatait, így azok alkalmasak a még kialakulatlan számfogalom fejlesztésére, a manipulatív számolás alapjainak elsajátítására, de tartalmaz számlálással, mennyiségek összehasonlításával kapcsolatos gyakorlatokat is. A feladatokat az óvodában, az iskolában vagy otthoni egyéni munka során is elvégezhetik a gyerekek. A feladatok a fejlesztés elvárt lépéseinek megfelelően követik egymást, ezért fontos, hogy a füzet kitöltése is ebben a sorrendben történjen.
Vélemények
További ajánlatunk
DIFER - Fejlődési mutató 4-8 éveseknek (MS-9322)
Diagnosztikus fejlődésvizsgáló rendszer (MS-9321)
A DIFER programcsomag célja, funkciója, hogy segítse az eredményes iskolakezdést. Az első tanévek eredményei meghatározzák a tanulók jövőjét. Az első évfolyamokon elsajátítandó alapkészségek eredményessége nagymértékben az úgynevezett kritikus elemi készségek fejlettségétől függ.
DIFER Fejlesztő füzetek - Írás (MS-9329U)
A feladatok a fejlesztés elvárt lépéseinek megfelelően követik egymást, ezért fontos, hogy a füzet kitöltése is ebben a sorrendben történjen.
DIFER Fejlesztő füzetek - Betűfelismerés (MS-9333V)
A Betűtanulás munkafüzet a betűk képének bevésésére helyezi a hangsúlyt, plusz feladatokkal segítve a nehezebben haladókat, és hangulatos feladatlehetőséget kínálva minden olvasni tanulónak.