Taníts meg engem!
2.890 Ft (2.752 Ft + ÁFA)
Menny.: db

Taníts meg engem!

Kiadói cikkszám: 9638518685
Cikkszám: 9638518685
Elérhetőség: Raktáron
Átlagos értékelés: Nem értékelt
Kiadó: Logopédia Kiadó
Kiadási év
2004
2.890 Ft (2.752 Ft + ÁFA)
Menny.: db

Leírás

A fejlesztő program elsősorban logopédiai óvodák számára készült. A kötet a gyógypedagógiai fejlesztőmunka speciális területének tapasztalatait adja közre, első ízben a hazai szakirodalomban. Ismerteti a logopédiai óvodában történő fejlesztés általános kérdéseit, a kiválasztás szempontjait, a gyermekek fejlődési sajátosságait. Bemutatja az egyes fejlesztési területeket, ezeknek módszertani kérdéseit, a csoportos és egyéni fejlesztés formáit, szakirodalmat, fejlesztőanyagokat ajánl azok számára, akik szakemberként vagy szülőként e problémákkal szembesülnek. A szerzők valamennyien gyógypedagógusok, a Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Tanárképző Főiskola Gyakorló Logopédiai Óvodájának és Gyógypedagógiai Pszichológiai Intézetének munkatársai.

Bevezető
Általános rész
A logopédiai óvoda a gyógypedagógiai intézményrendszerben
A logopédiai óvodai csoport érvek és ellenérvek tükrében
Fejlődéslélektani szempontok
A logopédiai óvodába kerülő gyermekek kiválasztásának szempontjai
Pszichikus funkciózavarok a beszédben akadályozott 4-7 éves gyermekeknél
A felvétel módja a logopédiai óvodába
Személyi feltételek a logopédiai óvodában
Tárgyi feltételek a logopédiai óvodában
A logopédiai óvodai fejlesztés alapelvei
A logopédiai óvodai fejlesztés koncepciója
Foglalkozási körök a logopédiai óvodában
A foglalkozások heti rendszeressége
A tanköteles gyermekek lehetőségei
Nevelési, szoktatási feladatok a logopédiai óvodában
A szokások szerepe a személyiségfejlődésben
A szokásalakítás folyamatának sajátosságai, körülményei
A szokások kialakításának módszerei, eszközei
A szokások kialakításának területei
Speciális rész
Az alapkultúrtechnikák elsajátítását fejlesztő terápiás eljárások
Az Ayres terápia
Frostig Terápiás Program a vizuális észlelés fejlesztésére
A mozgás és a kommunikáció fejlesztését szolgáló terápiák
A mozgásfejlesztés
A logopédiai ritmika foglalkozás
A rituálinnovatív terápia (RIT)
Az anyanyelvi fejlesztés
Az anyanyelv és környezetismeret foglalkozás
Az egyéni fejlesztés
A vizuomotoros készség fejlesztése
A testséma és az egyensúlyérzékelés fejlesztése
A vizuális észlelés fejlesztése
A finommotorika és a taktilis észlelés fejlesztése (grafomotoros fejlesztés)
A diszlexia prevenció
Az olvasás tanításához szükséges alapkészségek fejlesztése
Az olvasás tanítása
A diszkalkulia prevenció
A diszkalkulia tünetei
A diszkalkulia prevenciós terápia
A speciális matematikai készségek fejlesztése
Ajánlótár a logopédiai óvodai foglalkozások szervezéséhez
Névmutató

Vélemények

Erről a termékről még nem érkezett vélemény.
Írja meg véleményét!

További ajánlatunk

DIFER - Fejlődési mutató 4-8 éveseknek (MS-9322)

Kiadói cikkszám:MS-9322
Kívánságlistára teszem
Cikkszám:8000000043085
480 Ft (378 Ft + ÁFA)

Az eredményes iskolakezdésért 2. (PD-932)

Kiadói cikkszám:PD-932
Kívánságlistára teszem
Cikkszám:9786155154386
1.395 Ft (1.329 Ft + ÁFA)

A sorozat második kötetében kaptak helyet azok a feladatok, amelyek az írásmozgás fejlesztését teszik lehetővé. A gyermekek elsősorban a különböző betűelemek alakítását gyakorolhatják ráírással, hiányos rajzok kiegészítésével, másolással, vonalközbe helyezéssel.

Az eredményes iskolakezdésért 3. (PD-933)

Kiadói cikkszám:PD-933
Kívánságlistára teszem
Cikkszám:9786155154393
1.395 Ft (1.329 Ft + ÁFA)

A sorozat harmadik kötete olyan játékos, ugyanakkor életszerű feladatokat tartalmaz, amelyek a relációszókincs, az elemi számolás és a tapasztalati következtetés fejlesztését teszik lehetővé. Az első kötetben bemutatott képességterületekhez hasonlóan az iskolakészültség megállapításakor ezeket is mérik, mivel ugyancsak az eredményes tanulás feltételei.

Lexi (NT-98514/MT)

Kiadói cikkszám:NT-98514/MT
Kívánságlistára teszem
Cikkszám:9789631950274
4.285 Ft (4.081 Ft + ÁFA)
A könyvben fellelhető készségfejlesztő feladatok alkalmazásuk révén ahhoz nyújtanak segítséget, hogy kialakíthassuk azokat a készségeket, amelyek az olvasás és az írás sikeres elsajátításához vezetnek.