Leírás
A pedagógusok számára az amúgy sem túl gazdag szakirodalom eddig nem nyújtott elegendő segítséget a 9-16 éves korosztály számára, mert a hatékony megoldások csak a konkrét helyzetbe belehelyezkedve találhatók meg. Ennek a munkafüzetnek a célja, hogy a gyerekek ne csak tárgyi tudásra és gyakorlati ismeretekre, hanem tapasztalatokra és önbizalomra tegyenek szert.
A gyerekek a munkafüzet feldolgozása során fontos információkat kapnak a célteremtés, a tudatos jövőkép tervezése mellett, a megfelelő önértékelés, az érzelmek és a hatékony stresszkezelés összefüggéseiről is.
Vélemények
További ajánlatunk
DIFER - Fejlődési mutató 4-8 éveseknek (MS-9322)
Az eredményes iskolakezdésért 2. (PD-932)
A sorozat második kötetében kaptak helyet azok a feladatok, amelyek az írásmozgás fejlesztését teszik lehetővé. A gyermekek elsősorban a különböző betűelemek alakítását gyakorolhatják ráírással, hiányos rajzok kiegészítésével, másolással, vonalközbe helyezéssel.
Az eredményes iskolakezdésért 3. (PD-933)
A sorozat harmadik kötete olyan játékos, ugyanakkor életszerű feladatokat tartalmaz, amelyek a relációszókincs, az elemi számolás és a tapasztalati következtetés fejlesztését teszik lehetővé. Az első kötetben bemutatott képességterületekhez hasonlóan az iskolakészültség megállapításakor ezeket is mérik, mivel ugyancsak az eredményes tanulás feltételei.