Leírás
A kötet olvasása során csemeténk felismerheti azt, milyen érzéseket érez, ha a dolgok nem úgy történnek, ahogyan szeretné. Ilyenkor akár jogosan érezhet csalódottságot, szomorúságot, dühöt.
A gyermek beláthatja, hogy ha ilyenkor ragaszkodik kellemetlen érzéseihez, netalántán helytelen viselkedések mellett dönt, nem csak nem fogja jobban érezni magát, de az eredetinél biztos, hogy még nehezebb helyzetbe is kerül. A munkafüzet egy konkrét eszközt ad, amit bármilyen nehéz helyzetben előhívhat a kicsi – majd olyan lehiggadási és megoldási stratégiákat ismerhet meg Bódi Kati megkapó illusztrációi segítségével, amelyek eszköz nélkül megvalósíthatók.
Érzelmeink mind természetesek és szükségesek. Felismerésük és tudatosításuk egy magasabb fokú önbecsülés, öntisztelet része, kezelésük megtanulása minden gyermek számára egy kialakítandó készség.
Vélemények
További ajánlatunk
DIFER - Fejlődési mutató 4-8 éveseknek (MS-9322)
Az eredményes iskolakezdésért 2. (PD-932)
A sorozat második kötetében kaptak helyet azok a feladatok, amelyek az írásmozgás fejlesztését teszik lehetővé. A gyermekek elsősorban a különböző betűelemek alakítását gyakorolhatják ráírással, hiányos rajzok kiegészítésével, másolással, vonalközbe helyezéssel.
Az eredményes iskolakezdésért 3. (PD-933)
A sorozat harmadik kötete olyan játékos, ugyanakkor életszerű feladatokat tartalmaz, amelyek a relációszókincs, az elemi számolás és a tapasztalati következtetés fejlesztését teszik lehetővé. Az első kötetben bemutatott képességterületekhez hasonlóan az iskolakészültség megállapításakor ezeket is mérik, mivel ugyancsak az eredményes tanulás feltételei.