Leírás
A kiadványhoz kapcsolódó módszertani kézikönyv MS-9360 raktári számon érhető el. Az Ovis FÜRKÉSZŐ komplex fejlődéssegítő rendszer új típusú eszköz az óvodai pedagógiai munkában. Célja az egyénre szabott, differenciált fejlesztés támogatása. Az eszközkészlet nagyméretű dobozában kaptak helyet a kézikönyvben leírt fejlesztőjátékokhoz szükséges eszközök (tablók, eszközkártyák, módszertani kártyák, rendszerező doboz, dobókocka). Hatékony megoldást kínál az alábbi területeken:
11 terület célzott fejlesztése szintezett, játékos feladatokkal: Vizuális észlelés • Számolási készség • Beszédhanghallás • Fogalmi struktúra • Relációszókincs • Szövegértés, szövegalkotás • Érzések, érzelmek • Erkölcsi értékek • Fenntarthatóság • Tapasztalati következtetés • Tapasztalati összefüggés-megértés |
Tartalomjegyzék
Eseményképek/évszaktablók (16 db)
Pedagóguskártyák (37 db)
Hívóképek (6 db)
Keresőképek (144 db)
Időrendi sorozatok (128 db)
Mennyiséget jelző kártyák (33 db)
Formakártyák (12 db)
Matricák (32 db)
HANGFÜRKÉSZŐ vonat (tabló)
Kivehető rendszerező doboz
Hívóképes dobókocka
Vélemények
További ajánlatunk
Az eredményes iskolakezdésért 2. (PD-932)
A sorozat második kötetében kaptak helyet azok a feladatok, amelyek az írásmozgás fejlesztését teszik lehetővé. A gyermekek elsősorban a különböző betűelemek alakítását gyakorolhatják ráírással, hiányos rajzok kiegészítésével, másolással, vonalközbe helyezéssel.
Az eredményes iskolakezdésért 3. (PD-933)
A sorozat harmadik kötete olyan játékos, ugyanakkor életszerű feladatokat tartalmaz, amelyek a relációszókincs, az elemi számolás és a tapasztalati következtetés fejlesztését teszik lehetővé. Az első kötetben bemutatott képességterületekhez hasonlóan az iskolakészültség megállapításakor ezeket is mérik, mivel ugyancsak az eredményes tanulás feltételei.
Az eredményes iskolakezdésért 4. (PD-934)
A negyedik kötetben a szókincs, a verbális memória, a beszédbátorság, a ritmusérzék fejlesztése valósulhat meg a feladatok megoldása által.
DIFER Fejlesztő füzetek - Írás (MS-9329U)
A feladatok a fejlesztés elvárt lépéseinek megfelelően követik egymást, ezért fontos, hogy a füzet kitöltése is ebben a sorrendben történjen.