Leírás
A mesepárna segítségével a történetek megelevenednek, egyszerre fejlesztve és elvarázsolva minden gyermeket!
A mese a bölcsődés, óvodás korú gyermekek mindennapjainak elengedhetetlen része: fejleszti szókincsüket, memóriájukat, a fantázia világába kalauzol, illetve formálja az esztétikai érzéküket.
A mesepárna sokkal több a mesélés helyszínéül szolgáló ülőalkalmatosságnál, maguk a szereplők és a történet is megelevenedik rajta. Szakkönyvünk a módszer ismertetésén túl 11 csodálatos mesét dolgoz fel a mesepárna segítségével.
Kiadványunkban a szerző rendhagyó módon összekapcsolta a mesélést a bábozással, így a történet megelevenedik a gyerekek előtt, segít nekik elképzelni az eseményeket és interaktívvá teszi a tevékenységet, hiszen így bárki a mesélés részévé válhat.
A kiadvány a mesék és feldolgozásuk leírása mellett részletesen bemutatja az előkészületeket, a mesepárna elkészítésének módját és technikáját, így a pedagógusnak nem kell mást tennie, csak elvarázsolni a gyerekeket a mesék birodalmába.
„Mióta a mesepárna módszerét alkalmazom, a gyerekek sokkal jobban élvezik a délutáni meséléseket! Kedvencük Sün Balázs története, már kívülről tudják ők is.” (Szabóné K., Kiskőrös)
A kiadvány felépítése:
Reflexió-előszó
Módszertani leírás a mesepárnák alkalmazásáról
Mesepárnák elkészítése és tevékenységtervezetek
• Csukás István: Sün Balázs
• Gárdonyi Géza: A kutya meg a nyúl
• Zelk Zoltán: A három nyúl
• Mese a három fenyőfáról
• Jékely Zoltán: A három pillangó
• Kolozsvári Grandpierre Emil: A három kismalac és a farkas
• Szutyejev: A gomba alatt
• Ugorjunk árkot!
• Az okos halacska
• Az aranyostarajos kiskakas
• A két kicsi bocs meg a róka
Sablonok a mesepárnák elkészítéséhez
Miért nem hiányozhat az Ön könyvespolcáról sem?
- Mert az új módszernek köszönhetően a mese világa megelevenedik a csoport előtt.
- Mert a mesepárnák készítésével kibontakoztathatja a kreativitását.
- Mert a gyerekek is jobban élvezik a mesepárnás mesélést.
- Mert a gyakorlatias ötleteket könnyedén megvalósíthatja a leírások alapján.
- Mert megkönnyíti a munkáját azzal, hogy kész ötleteket tartalmaz.
Vélemények
További ajánlatunk
Az eredményes iskolakezdésért 2. (PD-932)
A sorozat második kötetében kaptak helyet azok a feladatok, amelyek az írásmozgás fejlesztését teszik lehetővé. A gyermekek elsősorban a különböző betűelemek alakítását gyakorolhatják ráírással, hiányos rajzok kiegészítésével, másolással, vonalközbe helyezéssel.
Az eredményes iskolakezdésért 3. (PD-933)
A sorozat harmadik kötete olyan játékos, ugyanakkor életszerű feladatokat tartalmaz, amelyek a relációszókincs, az elemi számolás és a tapasztalati következtetés fejlesztését teszik lehetővé. Az első kötetben bemutatott képességterületekhez hasonlóan az iskolakészültség megállapításakor ezeket is mérik, mivel ugyancsak az eredményes tanulás feltételei.
Az eredményes iskolakezdésért 4. (PD-934)
A negyedik kötetben a szókincs, a verbális memória, a beszédbátorság, a ritmusérzék fejlesztése valósulhat meg a feladatok megoldása által.
DIFER Fejlesztő füzetek - Írás (MS-9329U)
A feladatok a fejlesztés elvárt lépéseinek megfelelően követik egymást, ezért fontos, hogy a füzet kitöltése is ebben a sorrendben történjen.