Leírás
Játékosan, kreatívan tanulni, vagyis úgy, hogy észre sem vesszük, csak isszuk magunkba a tudományt és még sóvárgunk utána? Ez az a paradicsomi állapot, ami termékeny talaja a fogékony kis elméknek még iskolás kor előtt. Sorozatunk épp azt a célt szolgálja, hogy mókás, kedves figuráival, színes, szórakoztató feladataival belopja magát a kicsik szívébe. Vonalakról, számokról, formákról és ellentétekről olyan sokszor beszélünk, de nem mindegy, hogyan. A gyermekközeli ábrázolásmód, az egyszerű és érthető, célirányos feladatok megkönnyítik a tudományhoz vezető utat, amit a gyermek átgondol, megtervez, megold, és sikernek könyvelhet el. Megszereti, ha feladata van, ha problémákat kell legyőznie, hiszen mindig szembesülhet azzal, hogy megoldhatóak és ő a központi figurája ennek a játszmának, mint később az életben is számtalan helyzetnek. Hol gyorsabban, hol lassabban halad, de a kitartás mindig sikert és elégedettséget hoz.
Vélemények
További ajánlatunk
Az eredményes iskolakezdésért 2. (PD-932)
A sorozat második kötetében kaptak helyet azok a feladatok, amelyek az írásmozgás fejlesztését teszik lehetővé. A gyermekek elsősorban a különböző betűelemek alakítását gyakorolhatják ráírással, hiányos rajzok kiegészítésével, másolással, vonalközbe helyezéssel.
Az eredményes iskolakezdésért 3. (PD-933)
A sorozat harmadik kötete olyan játékos, ugyanakkor életszerű feladatokat tartalmaz, amelyek a relációszókincs, az elemi számolás és a tapasztalati következtetés fejlesztését teszik lehetővé. Az első kötetben bemutatott képességterületekhez hasonlóan az iskolakészültség megállapításakor ezeket is mérik, mivel ugyancsak az eredményes tanulás feltételei.
Lexi (NT-98514/MT)
Az eredményes iskolakezdésért 4. (PD-934)
A negyedik kötetben a szókincs, a verbális memória, a beszédbátorság, a ritmusérzék fejlesztése valósulhat meg a feladatok megoldása által.