Leírás
A DIFER fejlesztőfüzetek célja, hogy biztosítsa az iskolába készülő vagy az iskolát kezdő kisgyermekek különböző részképességeinek (írásmozgás-koordináció, elemi számolási készség, téri orientáció) egyéni fejlesztéséhez szükséges gyakorlatokat. A megfelelő írásmozgás-koordináció a sikeres írástanulás nélkülözhetetlen feltétele. A finommotorika fejlesztése elengedhetetlenül fontos ahhoz, hogy a gyermek az iskolában megfelelően tudja elkészíteni írásmunkáit. A kéz és a szem együttes tevékenysége közben fejlődnek ki olyan képességek, amelyek fontosak a célirányos mozgásokhoz. A szép írás, a vonalközben való tájékozódás, a szabályos betűalakítás a szem és kéz koordinált működése nélkül nem jöhet létre. A munkafüzet a még kialakulatlan írásmozgás- és szem-kéz koordinációval rendelkező gyermekek egyéni fejlesztésére szolgál.
A feladatokat az óvodában, az iskolában vagy otthoni egyéni munka során is elvégezhetik a gyerekek.
A feladatok a fejlesztés elvárt lépéseinek megfelelően követik egymást, ezért fontos, hogy a füzet kitöltése is ebben a sorrendben történjen.
Vélemények
További ajánlatunk
Az eredményes iskolakezdésért 2. (PD-932)
A sorozat második kötetében kaptak helyet azok a feladatok, amelyek az írásmozgás fejlesztését teszik lehetővé. A gyermekek elsősorban a különböző betűelemek alakítását gyakorolhatják ráírással, hiányos rajzok kiegészítésével, másolással, vonalközbe helyezéssel.
Az eredményes iskolakezdésért 3. (PD-933)
A sorozat harmadik kötete olyan játékos, ugyanakkor életszerű feladatokat tartalmaz, amelyek a relációszókincs, az elemi számolás és a tapasztalati következtetés fejlesztését teszik lehetővé. Az első kötetben bemutatott képességterületekhez hasonlóan az iskolakészültség megállapításakor ezeket is mérik, mivel ugyancsak az eredményes tanulás feltételei.
Lexi (NT-98514/MT)
Az eredményes iskolakezdésért 4. (PD-934)
A negyedik kötetben a szókincs, a verbális memória, a beszédbátorság, a ritmusérzék fejlesztése valósulhat meg a feladatok megoldása által.