Leírás
A kétségek közt hányódó szülő sokszor teszi fel magának a kérdést: vajon a megfelelő iskolát választotta-e gyermekének. Vajon a hatéves kisgyerek érett-e már az iskolára? Rendelkezik-e azokkal a kompetenciákkal, melyek a sikeres iskolakezdést garantálják? Mit érdemes megfigyelni egy-egy nyílt napon? Mit érdemes megkérdezni az első beszélgetésen? Rengeteg kérdés, amikre a kötet közérthetően, gyerekközpontúan igyekszik válaszolni a legfrissebb törvényi szabályozás tükrében. A kötet nagy előnye továbbá, hogy a sok-sok gyerekeknek szóló feladattal nem csak a szülők, de az épp iskolába készülő gyerekeket is segíti.
Vélemények
További ajánlatunk
Az eredményes iskolakezdésért 2. (PD-932)
A sorozat második kötetében kaptak helyet azok a feladatok, amelyek az írásmozgás fejlesztését teszik lehetővé. A gyermekek elsősorban a különböző betűelemek alakítását gyakorolhatják ráírással, hiányos rajzok kiegészítésével, másolással, vonalközbe helyezéssel.
Az eredményes iskolakezdésért 3. (PD-933)
A sorozat harmadik kötete olyan játékos, ugyanakkor életszerű feladatokat tartalmaz, amelyek a relációszókincs, az elemi számolás és a tapasztalati következtetés fejlesztését teszik lehetővé. Az első kötetben bemutatott képességterületekhez hasonlóan az iskolakészültség megállapításakor ezeket is mérik, mivel ugyancsak az eredményes tanulás feltételei.
Lexi (NT-98514/MT)
Az eredményes iskolakezdésért 4. (PD-934)
A negyedik kötetben a szókincs, a verbális memória, a beszédbátorság, a ritmusérzék fejlesztése valósulhat meg a feladatok megoldása által.