Leírás
Az írás és az olvasás az ember két kulcsfontosságú képessége. A tanulásuk kezdetén az alapkészségek fejlettsége meghatározó. Minél biztosabbak az alapkészségek, annál kevesebb nehézségre és elakadásra lehet számítani a gyermek írása, olvasása során. Az alapkészségek fejlesztése során történik a gyermek helyes írásszokásainak kialakítása, az írástechnika és a kézírás megalapozása, valamint az írás jelrendszerének differenciált elsajátítása.
A kiadványban lévő gyakorló feladatok ezeket a képességeket erősítik, így lépésről-lépésre közelebb kerülhet a gyermek, a betűk birodalmához. Biztosan fel tudja ismerni a betűket, fokozatosan gyakorlott lesz az olvasás előkészítésének terén is. A betűk írását folyamatosan egyeztetni kell az olvasás tanulásával. A sokféle érdekes feladat megoldása ügyesebbé, magabiztossá teszi a gyermeket, aki egyre nagyobb kedvvel végzi a kapott faladatokat.
A kiadványban szerepelnek az írás-olvasás készség-képesség fejlesztése mellett, olyan feladatok is, melyek a kognitív funkciók fejlesztését segítik pl. síkbeli tájékozódás, jobb-bal iránydifferenciálás, azonosságok keresése, analízis-szintézis stb. Nagy hangsúlyt fordított a szerző a hanganalízis-, hangazonosítási feladatokra is.
A kiadvány felépítése az érvényes központi tanterv haladási ütemét követi, így bármely tankönyv kiegészítője, gyakorlója lehet.
Vélemények
További ajánlatunk
Játékház 2. Képes olvasókönyv (OH-SNE-MIR02T)
Hétszínvilág 4. tankönyv (AP-040116)
Olvasás és szövegértés 2. (PD-361)
Felmérések igazolják, baj van a gyermekek szövegértésével. Ezen kíván segíteni az Olvasás és szövegértés című sorozat, mely felmenő rendszerben 1-8. évfolyamig a differenciáltság és fokozatosság elvének betartásával kínál szövegértési feladatokat.