Leírás
A DIFER fejlesztőfüzetek célja, hogy biztosítsa az iskolába készülő vagy az iskolát kezdő kisgyermekek különböző részképességeinek (írásmozgás-koordináció, elemi számolási készség, téri orientáció) egyéni fejlesztéséhez szükséges gyakorlatokat. A megfelelő írásmozgás-koordináció a sikeres írástanulás nélkülözhetetlen feltétele. A finommotorika fejlesztése elengedhetetlenül fontos ahhoz, hogy a gyermek az iskolában megfelelően tudja elkészíteni írásmunkáit. A kéz és a szem együttes tevékenysége közben fejlődnek ki olyan képességek, amelyek fontosak a célirányos mozgásokhoz. A szép írás, a vonalközben való tájékozódás, a szabályos betűalakítás a szem és kéz koordinált működése nélkül nem jöhet létre. A munkafüzet a még kialakulatlan írásmozgás- és szem-kéz koordinációval rendelkező gyermekek egyéni fejlesztésére szolgál.
A feladatokat az óvodában, az iskolában vagy otthoni egyéni munka során is elvégezhetik a gyerekek.
A feladatok a fejlesztés elvárt lépéseinek megfelelően követik egymást, ezért fontos, hogy a füzet kitöltése is ebben a sorrendben történjen.
Vélemények
További ajánlatunk
DIFER - Fejlődési mutató 4-8 éveseknek (MS-9322)
Diagnosztikus fejlődésvizsgáló rendszer (MS-9321)
A DIFER programcsomag célja, funkciója, hogy segítse az eredményes iskolakezdést. Az első tanévek eredményei meghatározzák a tanulók jövőjét. Az első évfolyamokon elsajátítandó alapkészségek eredményessége nagymértékben az úgynevezett kritikus elemi készségek fejlettségétől függ.
DIFER Fejlesztő füzetek - Számolás (MS-9330V)
A Számolás fejlesztőfüzet feladatait úgy állítottuk össze, hogy azok fejlesszék a gyermekek még kialakulatlan számfogalmát, biztosítsák a manipulatív számolás megfelelő alapozását.
DIFER Fejlesztő füzetek - Betűfelismerés (MS-9333V)
A Betűtanulás munkafüzet a betűk képének bevésésére helyezi a hangsúlyt, plusz feladatokkal segítve a nehezebben haladókat, és hangulatos feladatlehetőséget kínálva minden olvasni tanulónak.