Leírás
TUDTAD-E, HOGY KÉPES VAGY MÁSODPERCENKÉNT EGY OLDALT ELOLVASNI?
EZ A KÖNYV BEBIZONYÍTJA.
A HARMADIK ÉVEZRED OLVASÁSI ÉS TANULÁSI MÓDSZERÉNEK TITKÁT TARTOD A KEZEDBEN.
A VILLÁMOLVASÁS GYÖKERESEN MEGVÁLTOZTATJA ÉLETEDET.
A VILLÁMGYORS ÉS HATÉKONY OLVASÁS ÉS TANULÁS TITKAI
„Egy joghallgató végezte el a legmeggyőzőbb tesztet a «villámolvasás teljes el- mével» módszerrel kapcsolatban. Az első szemeszter alatt fotóolvasta az összes feladott olvasmányt, és a javasolt módszer szerint aktiválta az anyagot, mikor ideje megengedte. Folyamatosan csúcseredményt ért el az egyetemen, jól szerepelt az órákon, laza és biztos volt a hozzáállása, és a maximális pontszámot érte el a négyórás esszévizsgán, ahol záródolgozatát mindössze két óra alatt írta meg. A második szemeszter alatt visszatért a hagyományos olvasási és tanulási módszerhez, hogy megtudja, milyen különbséget jelent a villámolvasás. Már két hét után lemondott a kísérletezésről, mondván, hogy a régi tanulási gyakorlat sokkal több munkát és szenvedést jelent, és úgy érzi, összecsapnak feje fölött a hullámok.”
„Egy üzletasszony, akinek meg kellett tanulnia franciául, többször fotóolvasta az angol-francia szótárt, mielőtt elutazott volna Brüsszelbe egy francia nyelv- tanfolyamra a Berlitz-iskolába. A kurzus alatt esténként fotóolvasta a tanfolyam anyagát és a szótárt. Három napon belül eljutott a második könyvig. Az iskola vezetői azt mondták, hogy két és félszer jobb teljesítményt nyújtott, mint az addigi legsikeresebb tanítványuk.”
Vélemények
További ajánlatunk
Tanulásmódszertan -bővített kiadás középiskolásoknak
A tanulás megtanulása halaszthatatlan feladatod, amikor belépsz a középiskola kapuján. Könyvünk ezt a feladatot kívánja segíteni.
Tanulásmódszertan - általános iskolásoknak 10 éves kortól
A tanulás megtanulása halaszthatatlan feladatod, amikor belépsz az iskola kapuján. Könyvünk ezt a feladatot kívánja segíteni.
Tanulásmódszertan -tanári kézikönyv középiskolásoknak
Tanulásmódszertan -tanári kézikönyv általános iskola
A tanulásmódszertan feladata azoknak a tanulási módszereknek és annak a viszonyulásformának a megtanítása, amelyek bármely tantárgy eredményes tanulásához felhasználhatók, és tanulóink további tanulmányainak sikeres teljesítéséhez is biztos alapot adnak.