Leírás
A gyermekek fejlődése közös szívügyünk. Ezért is szeretnénk segíteni a szülőket, ha bizonytalanok gyermekük mozgásfejlődésével kapcsolatban, ha nem elérhetőek számukra a fejlesztő terápiák, vagy csak kíváncsiak, hogy milyen feladatokkal, játékokkal, mesékkel tudják motiválni a gyermekek fejlődését.
Ebben a rendhagyó könyvben a Bethesda Gyermekkórház munkatársai a kórház szakmai tudását, mozgásfejlesztési tapasztalatát juttatja el az olvasókhoz. Azokhoz az elkötelezett szülőkhöz, akik tenni szeretnének gyermekük fejlődéséért, azokhoz, akik kíváncsiak a legújabb fejlesztési irányokra, akik nyomon szeretnék követni, mi tekinthető normálisnak az adott életszakaszban vagy egyszerűen csak inspirációt szeretnének kapni a hétköznapokban megvalósítható feladatokhoz, játékokhoz.
A gyermekek fejlődése közös szívügyünk. Ezért is szeretnénk segíteni a szülőket, ha bizonytalanok gyermekük mozgásfejlődésével kapcsolatban, ha nem elérhetőek számukra a fejlesztő terápiák, vagy csak kíváncsiak, hogy milyen feladatokkal, játékokkal, mesékkel tudják motiválni a gyermekek fejlődését.
A könyv szerzői a Bethesda szakemberei: Németh Zsófia mozgásfejlesztő terapeuta, Sipos Zsanett gyógytornász, Szegleti Gabriella neuropszichológus.
Írta: Németh Zsófia – Sipos Zsanett – Szegleti Gabriella
Szakmai lektor: Dr. Vekerdy-Nagy Zsuzsanna, dr. Paraicz Éva
Szerkesztette: Török Ágnes
Tartalom
Bevezető
Gyakorlatok 1.
Gyakorlatok 2.
Eszközlista, irodalomjegyzék
Mellékletek
Vélemények
További ajánlatunk
DIFER - Fejlődési mutató 4-8 éveseknek (MS-9322)
Az eredményes iskolakezdésért 2. (PD-932)
A sorozat második kötetében kaptak helyet azok a feladatok, amelyek az írásmozgás fejlesztését teszik lehetővé. A gyermekek elsősorban a különböző betűelemek alakítását gyakorolhatják ráírással, hiányos rajzok kiegészítésével, másolással, vonalközbe helyezéssel.
Az eredményes iskolakezdésért 3. (PD-933)
A sorozat harmadik kötete olyan játékos, ugyanakkor életszerű feladatokat tartalmaz, amelyek a relációszókincs, az elemi számolás és a tapasztalati következtetés fejlesztését teszik lehetővé. Az első kötetben bemutatott képességterületekhez hasonlóan az iskolakészültség megállapításakor ezeket is mérik, mivel ugyancsak az eredményes tanulás feltételei.