Leírás
Óvodapedagógusként biztosan Ön is tudja, hogy az óvodáskorú gyermekek fejlesztése kiemelkedően fontos, hiszen szenzitív időszakukat élik. A tudatos, tervezett fejlesztés lehet játékos, könnyed és egyszerű – AZ ÓVÓ NÉNI ÍGY CSINÁLJA című kiadvánnyal. A közösségi oldalakon és a saját ötleteit tartalmazó honlapján oly népszerű szerző könyvében 200 olyan játékot gyűjtött össze, amik bármelyik óvoda eszközkészletével megvalósíthatók, könnyen és egyszerűen tud kreatív és változatos fejlesztő játékokat összeállítani. Minden napra több ötletet, lehetőséget kínál a szerző, mindezt tematikusan, a fejlesztendő területekre koncentrálva rendszerezte kiadványában.
A kiadvány felépítése:
1.fejezet: Fejlődés és fejlesztés
2.fejezet: Játékötletek a testrészek megismeréséhez
3.fejezet: Érzékszervek
4.fejezet: Érzelmek
5.fejezet: Értelmi képességek fejlesztést
6.fejezet: Ügyesedik a kezünk (Az írás-előkészítés játékos tevékenységei, eszközei)
7.fejezet: Írás-előkészítés térbeli játékokkal
8.fejezet: Anyanyelvi játékok
9.fejezet: Bábozás az óvodai mindennapokban
10.fejezet: Ügyességi játékok
Miért nem hiányozhat az Ön könyvespolcáról sem?
- Mert az óvodai fejlesztés alapkönyve.
- 200 ötlet, játék, az egész nevelési évre.
- Mert minden játékot könnyedén és egyszerűen meg tud valósítani az óvoda eszközkészletéből.
- Mert segít megszervezni az óvodai mindennapokat.
- Mert a kész ötleteknek köszönhetően nem kell azon gondolkodnia, mit is csináljon másnap a kicsikkel.
Vélemények
További ajánlatunk
DIFER - Fejlődési mutató 4-8 éveseknek (MS-9322)
Az eredményes iskolakezdésért 2. (PD-932)
A sorozat második kötetében kaptak helyet azok a feladatok, amelyek az írásmozgás fejlesztését teszik lehetővé. A gyermekek elsősorban a különböző betűelemek alakítását gyakorolhatják ráírással, hiányos rajzok kiegészítésével, másolással, vonalközbe helyezéssel.
Az eredményes iskolakezdésért 3. (PD-933)
A sorozat harmadik kötete olyan játékos, ugyanakkor életszerű feladatokat tartalmaz, amelyek a relációszókincs, az elemi számolás és a tapasztalati következtetés fejlesztését teszik lehetővé. Az első kötetben bemutatott képességterületekhez hasonlóan az iskolakészültség megállapításakor ezeket is mérik, mivel ugyancsak az eredményes tanulás feltételei.