Leírás
A szóbeli és írásbeli szövegalkotás bonyolult, integrált, sok szubjektív elemet tartalmazó anyanyelvi tevékenység. Tanítása nagy erőfeszítéseket, sok felkészülést igényel a tanítóktól és a magyar szakos tanároktól.
A szövegalkotás tanításának módszerei 3-8. évfolyam című módszertani könyv három kötetében a fogalmazástanítással kapcsolatos tanítói, tanári és tankönyvszerzői tapasztalatait osztja meg a szerző. Ötletekkel, algoritmusok megismertetésével igyekszik bővíteni a pedagógusok módszertani tárházát.
A legújabb módszertani kiadványsorozat II. kötetének témái:
- A leírás tanításának módszerei
- A jellemzés tanításának módszerei
- A levélírás tanításának módszerei
- A kevert szövegek tanításának módszerei
- Óravázlatok
A kötet felépítése az I. kötethez hasonlóan:
- Az elsajátítandó alapfogalmak
- Fejlesztési célok, követelmények és fejlesztendő képességek
- Szóbeli szövegalkotás az írásbeli szövegalkotás előkészítéséhez
- Az adott fogalmazásműfaj tanításának algoritmusa
- Az adott fogalmazásműfaj szövegalkotási algoritmusa
A kötetekben a feladatok alatt lévő sorszámok az évfolyamokat jelölik. A megoldásoknál sok esetben a tanulóktól elvárható szöveg is olvasható, illetve a kollégák kérésére a szerző a II. kötetben még több tanulói fogalmazást tesz közzé.
A szövegalkotás tanításának módszerei 3-8. évfolyam című módszertani könyv három kötetében a fogalmazástanítással kapcsolatos tanítói, tanári és tankönyvszerzői tapasztalatait osztja meg a szerző. Ötletekkel, algoritmusok megismertetésével igyekszik bővíteni a pedagógusok módszertani tárházát.
A legújabb módszertani kiadványsorozat II. kötetének témái:
- A leírás tanításának módszerei
- A jellemzés tanításának módszerei
- A levélírás tanításának módszerei
- A kevert szövegek tanításának módszerei
- Óravázlatok
A kötet felépítése az I. kötethez hasonlóan:
- Az elsajátítandó alapfogalmak
- Fejlesztési célok, követelmények és fejlesztendő képességek
- Szóbeli szövegalkotás az írásbeli szövegalkotás előkészítéséhez
- Az adott fogalmazásműfaj tanításának algoritmusa
- Az adott fogalmazásműfaj szövegalkotási algoritmusa
A kötetekben a feladatok alatt lévő sorszámok az évfolyamokat jelölik. A megoldásoknál sok esetben a tanulóktól elvárható szöveg is olvasható, illetve a kollégák kérésére a szerző a II. kötetben még több tanulói fogalmazást tesz közzé.
Vélemények
Erről a termékről még nem érkezett vélemény.
Írja meg véleményét!
További ajánlatunk
Tanulásmódszertan -bővített kiadás középiskolásoknak
Kiadói cikkszám:9789638713315
Cikkszám:9789638713315
-10%
A tanulás megtanulása halaszthatatlan feladatod, amikor belépsz a középiskola kapuján. Könyvünk ezt a feladatot kívánja segíteni.
Raktáron
Tanulásmódszertan - általános iskolásoknak 10 éves kortól
Kiadói cikkszám:9786156089069
Cikkszám:9786156089069
-10%
A tanulás megtanulása halaszthatatlan feladatod, amikor belépsz az iskola kapuján. Könyvünk ezt a feladatot kívánja segíteni.
Raktáron
Tanulásmódszertan -tanári kézikönyv középiskolásoknak
Kiadói cikkszám:9789638713316
Cikkszám:9789638713316
-10%
Raktáron
Tanulásmódszertan -tanári kézikönyv általános iskola
Kiadói cikkszám:9786156089076
Cikkszám:9786156089076
-10%
A tanulásmódszertan feladata azoknak a tanulási módszereknek és annak a viszonyulásformának a megtanítása, amelyek bármely tantárgy eredményes tanulásához felhasználhatók, és tanulóink további tanulmányainak sikeres teljesítéséhez is biztos alapot adnak.
Raktáron