A mozgástevékenység sokoldalú fejlesztése az óvodában
Szerző | Gaál Sándorné: A mozgástevékenység sokoldalú fejlesztése az óvodában |
Formátum | B5, ragasztókötött |
Terjedelem | 192 oldal |
Kiadói cikkszám: | 9786155278594 |
Cikkszám: | 9786155278594 |
Gaál Sándorné új könyve útmutatás a pedagógiai gyakorlat számára az alapprogram mozgásfejlesztésre vonatkozó irányelvei és a 3–7 éves korú gyermekek körében végzett kutatások eredményei közötti összhang megteremtéséhez, a gyermeksport előkészítéséhez és megalapozásához – az óvodai nevelés cél- és feladatrendszerével egységben. | |
Elérhetőség: | Raktáron |
Kiadó: | Flaccus Kiadó |
Leírás és Paraméterek
Gaál Sándorné új könyve útmutatás a pedagógiai gyakorlat számára az alapprogram mozgásfejlesztésre vonatkozó irányelvei és a 3–7 éves korú gyermekek körében végzett kutatások eredményei közötti összhang megteremtéséhez, a gyermeksport előkészítéséhez és megalapozásához – az óvodai nevelés cél- és feladatrendszerével egységben.
Szakmai segítséget nyújt az óvodában szervezett – irányított és rendszeres – mozgástevékenység tartalmának és formájának meghatározásához, annak tervezéséhez, szervezéséhez és irányításához, szervezeti kereteinek bővítéséhez; az alapvető mozgásformák fejlődésének ismeretéhez és a mozgásfejlesztés tervszerű és tudatos közvetítéséhez; a gyermekek testi és motoros fejlettségének megállapításához alkalmazható megismerési technikák gyakorlati felhasználásához; a differenciálás módjainak és lehetőségeinek megválasztásához; az egészségtudatos magatartás szokásrendszerének kialakításához és bővítéséhez; a 3–7 éves korú gyermekek sokoldalú mozgásfejlesztésének megvalósításához.
Vélemények
További ajánlatunk
A sorozat első kötete olyan játékos feladatokat tartalmaz, amelyek az érzékelés-észlelés, a figyelem, az emlékezet és a gondolkodás, tehát az értelmi képességek eredményes fejlesztését teszik lehetővé. Ezek azok a képességek, amelyeket az iskolakészültség megállapításakor is mérnek, mivel csak optimális szintre történő fejlesztésükkel lehet eredményes a tanulás.
A sorozat második kötetében kaptak helyet azok a feladatok, amelyek az írásmozgás fejlesztését teszik lehetővé. A gyermekek elsősorban a különböző betűelemek alakítását gyakorolhatják ráírással, hiányos rajzok kiegészítésével, másolással, vonalközbe helyezéssel.
A sorozat harmadik kötete olyan játékos, ugyanakkor életszerű feladatokat tartalmaz, amelyek a relációszókincs, az elemi számolás és a tapasztalati következtetés fejlesztését teszik lehetővé. Az első kötetben bemutatott képességterületekhez hasonlóan az iskolakészültség megállapításakor ezeket is mérik, mivel ugyancsak az eredményes tanulás feltételei.