Leírás
Szülőként nem könnyű megítélni, hogy gyermekünk fejlődése hol tart az egyes részképességek területén az iskolakezdés előtti időkben. E kiadvány azért készült, hogy a feladatok pontozása által a szülő reális képet lásson gyermeke teljesítményéről, és egyben a fejlődéshez vezető lehetőséghez is iránymutatást kapjon.
Minden szülő azt szeretné, ha gyermeke zökkenőmentesen kezdené az iskolát, és szívesen és eredményesen tanulna ott. Nagy szerepe van a sikeres iskolakezdésben annak, hogy valóban olyan kisgyerek lépi-e át a küszöböt, aki felkészült a kihívásokra.
Gyakran előfordul, hogy a szülők és az óvónők véleménye nem egyezik arra vonatkozóan, hogy a gyermek ismeretei, felkészültsége megalapozott-e.
E kiadvány kiindulópont lehet a szülők számára ahhoz, hogy felelős döntést hozzanak gyermekük iskolakezdéséről.
Mérje fel gyermeke képességeit a feladatok segítségével, és tudatos szülőként segítse sikeres iskolakezdését.
Vélemények
További ajánlatunk
DIFER - Fejlődési mutató 4-8 éveseknek (MS-9322)
Az eredményes iskolakezdésért 2. (PD-932)
A sorozat második kötetében kaptak helyet azok a feladatok, amelyek az írásmozgás fejlesztését teszik lehetővé. A gyermekek elsősorban a különböző betűelemek alakítását gyakorolhatják ráírással, hiányos rajzok kiegészítésével, másolással, vonalközbe helyezéssel.
Az eredményes iskolakezdésért 3. (PD-933)
A sorozat harmadik kötete olyan játékos, ugyanakkor életszerű feladatokat tartalmaz, amelyek a relációszókincs, az elemi számolás és a tapasztalati következtetés fejlesztését teszik lehetővé. Az első kötetben bemutatott képességterületekhez hasonlóan az iskolakészültség megállapításakor ezeket is mérik, mivel ugyancsak az eredményes tanulás feltételei.