Ügyes lesz az iskolában?
Alcím | Segédanyag az iskolaérettség megállapításához. |
Szerző | Deákné B. Katalin |
Formátum | A/4, irkafűzött |
Terjedelem | 16 oldal |
Kiadói cikkszám: | 9789639991620 |
Cikkszám: | 9789639991620 |
Elérhetőség: | Raktáron |
Átlagos értékelés: | Nem értékelt |
Kiadó: | Tudatos Lépés Kft. |
Leírás és Paraméterek
Szülőként nem könnyű megítélni, hogy gyermekünk fejlődése hol tart az egyes részképességek területén az iskolakezdés előtti időkben. E kiadvány azért készült, hogy a feladatok pontozása által a szülő reális képet lásson gyermeke teljesítményéről, és egyben a fejlődéshez vezető lehetőséghez is iránymutatást kapjon.
Minden szülő azt szeretné, ha gyermeke zökkenőmentesen kezdené az iskolát, és szívesen és eredményesen tanulna ott. Nagy szerepe van a sikeres iskolakezdésben annak, hogy valóban olyan kisgyerek lépi-e át a küszöböt, aki felkészült a kihívásokra.
Gyakran előfordul, hogy a szülők és az óvónők véleménye nem egyezik arra vonatkozóan, hogy a gyermek ismeretei, felkészültsége megalapozott-e.
E kiadvány kiindulópont lehet a szülők számára ahhoz, hogy felelős döntést hozzanak gyermekük iskolakezdéséről.
Mérje fel gyermeke képességeit a feladatok segítségével, és tudatos szülőként segítse sikeres iskolakezdését.
Vélemények
További ajánlatunk
A sorozat első kötete olyan játékos feladatokat tartalmaz, amelyek az érzékelés-észlelés, a figyelem, az emlékezet és a gondolkodás, tehát az értelmi képességek eredményes fejlesztését teszik lehetővé. Ezek azok a képességek, amelyeket az iskolakészültség megállapításakor is mérnek, mivel csak optimális szintre történő fejlesztésükkel lehet eredményes a tanulás.
A sorozat második kötetében kaptak helyet azok a feladatok, amelyek az írásmozgás fejlesztését teszik lehetővé. A gyermekek elsősorban a különböző betűelemek alakítását gyakorolhatják ráírással, hiányos rajzok kiegészítésével, másolással, vonalközbe helyezéssel.
A sorozat harmadik kötete olyan játékos, ugyanakkor életszerű feladatokat tartalmaz, amelyek a relációszókincs, az elemi számolás és a tapasztalati következtetés fejlesztését teszik lehetővé. Az első kötetben bemutatott képességterületekhez hasonlóan az iskolakészültség megállapításakor ezeket is mérik, mivel ugyancsak az eredményes tanulás feltételei.