Leírás
Ez a füzet az értő olvasás, a szövegértés képességének rutinszerűvé tételét, az önálló szövegalkotást tűzi ki célul. A gyakorló pedagógusok által összeállított kötetben a gyerekek érdeklődésére számot tartó indukciós szövegek köré épülnek a feladatsorok.
A szövegtípusok között megtalálhatók a tudósítástól az irodalmi részleteken át a játékszabályig. A feladatok összeállításánál jól láthatóan elsődleges szempont volt a változatosság, a nyelvi tudatosságra való törekvés elmélyítése, valamint a játszva tanulás eszközének használata. Tantárgyi koncentrációja a könyv- és könyvtárhasználattal nagy segítségére lehet a pedagógusoknak abban, hogy a gyerekekkel megszerettessék az olvasást.
Vélemények
További ajánlatunk
Sikeres lehetsz a kompetenciamérésben szövegértésből 6. osztály (PD-482)
Olvasás és szövegértés 6. (PD-165)
Felmérések igazolják: baj van a gyermekek szövegértésével. Ezen kíván segíteni az Olvasás és szövegértés című sorozat, mely felmenő rendszerben 1-8. évfolyamig a differenciáltság és fokozatosság elvének betartásával kínál szövegértési feladatokat.