Leírás
A szóbeli és írásbeli szövegalkotás bonyolult, integrált, sok szubjektív elemet tartalmazó anyanyelvi tevékenység. Tanítása nagy erőfeszítéseket, sok felkészülést igényel a tanítóktól és a magyar szakos tanároktól.
A szövegalkotás tanításának módszerei 3-8. évfolyam című módszertani könyv három kötetében a fogalmazástanítással kapcsolatos tanítói, tanári és tankönyvszerzői tapasztalatait osztja meg a szerző. Ötletekkel, algoritmusok megismertetésével igyekszik bővíteni a pedagógusok módszertani tárházát.
A legújabb módszertani kiadványsorozat II. kötetének témái:
- A leírás tanításának módszerei
- A jellemzés tanításának módszerei
- A levélírás tanításának módszerei
- A kevert szövegek tanításának módszerei
- Óravázlatok
A kötet felépítése az I. kötethez hasonlóan:
- Az elsajátítandó alapfogalmak
- Fejlesztési célok, követelmények és fejlesztendő képességek
- Szóbeli szövegalkotás az írásbeli szövegalkotás előkészítéséhez
- Az adott fogalmazásműfaj tanításának algoritmusa
- Az adott fogalmazásműfaj szövegalkotási algoritmusa
A kötetekben a feladatok alatt lévő sorszámok az évfolyamokat jelölik. A megoldásoknál sok esetben a tanulóktól elvárható szöveg is olvasható, illetve a kollégák kérésére a szerző a II. kötetben még több tanulói fogalmazást tesz közzé.
A szövegalkotás tanításának módszerei 3-8. évfolyam című módszertani könyv három kötetében a fogalmazástanítással kapcsolatos tanítói, tanári és tankönyvszerzői tapasztalatait osztja meg a szerző. Ötletekkel, algoritmusok megismertetésével igyekszik bővíteni a pedagógusok módszertani tárházát.
A legújabb módszertani kiadványsorozat II. kötetének témái:
- A leírás tanításának módszerei
- A jellemzés tanításának módszerei
- A levélírás tanításának módszerei
- A kevert szövegek tanításának módszerei
- Óravázlatok
A kötet felépítése az I. kötethez hasonlóan:
- Az elsajátítandó alapfogalmak
- Fejlesztési célok, követelmények és fejlesztendő képességek
- Szóbeli szövegalkotás az írásbeli szövegalkotás előkészítéséhez
- Az adott fogalmazásműfaj tanításának algoritmusa
- Az adott fogalmazásműfaj szövegalkotási algoritmusa
A kötetekben a feladatok alatt lévő sorszámok az évfolyamokat jelölik. A megoldásoknál sok esetben a tanulóktól elvárható szöveg is olvasható, illetve a kollégák kérésére a szerző a II. kötetben még több tanulói fogalmazást tesz közzé.
Vélemények
Erről a termékről még nem érkezett vélemény.
Írja meg véleményét!
További ajánlatunk
DIFER - Fejlődési mutató 4-8 éveseknek (MS-9322)
Kiadói cikkszám:MS-9322
Cikkszám:8000000043085
480 Ft
(378 Ft + ÁFA)
Raktáron
Iskolakészültség megállapítása (PD-907)
Kiadói cikkszám:PD-907
Cikkszám:9789639612266
1.495 Ft
(1.424 Ft + ÁFA)
A kiadvány egyik legfontosabb célja és értéke, hogy túllép, túlmutat az óvodáskorú gyermeken. Nem pusztán az iskolakészültség megállapításának célja lebeg a szerzők szeme előtt, hanem az iskolai beválás kérdése is.
Beszerzés alatt
Nebuló 3.
Kiadói cikkszám:NB-003
Cikkszám:9786158207058
1.300 Ft
(1.238 Ft + ÁFA)
A kiadvány eredményesen használható a harmadikosok képességfejlesztésére és differenciált foglalkoztatására, de jó eszköz lehet azon negyedikes gyerekeknek is, akiknek nem alakultak ki a harmadikos tananyaghoz kapcsolódó szilárd ismeretei.
Raktáron
Tanulásmódszertan tanítóknak
Kiadói cikkszám:9786156685025
Cikkszám:9786156685025
3.990 Ft
(3.800 Ft + ÁFA)
Negyven év tapasztalatát gyűjtöttem össze, írtam le, melyeket a gyakorlat szült, és számomra hasznosnak bizonyultak.
Raktáron