Leírás
A kézikönyv kísérletileg megalapozott, kidolgozott és többszörösen kipróbált képzési rendszert, önképzésre is alkalmas feladatokat, egy már működő és a gyakorlatban bevált szakmai hálózat tapasztalatait tartalmazza, integrálja. Nagyon hasznos lehet e kötet az óvodapedagógusok hétköznapi gyakorlatában, a szülőkkel való kapcsolattartásban, a munkaközösség-vezetők és szaktanácsadók munkájában, a vezető óvónők szakmai irányító tevékenységében.
Vélemények
További ajánlatunk
DIFER - Fejlődési mutató 4-8 éveseknek (MS-9322)
Az eredményes iskolakezdésért 2. (PD-932)
A sorozat második kötetében kaptak helyet azok a feladatok, amelyek az írásmozgás fejlesztését teszik lehetővé. A gyermekek elsősorban a különböző betűelemek alakítását gyakorolhatják ráírással, hiányos rajzok kiegészítésével, másolással, vonalközbe helyezéssel.
Az eredményes iskolakezdésért 3. (PD-933)
A sorozat harmadik kötete olyan játékos, ugyanakkor életszerű feladatokat tartalmaz, amelyek a relációszókincs, az elemi számolás és a tapasztalati következtetés fejlesztését teszik lehetővé. Az első kötetben bemutatott képességterületekhez hasonlóan az iskolakészültség megállapításakor ezeket is mérik, mivel ugyancsak az eredményes tanulás feltételei.