google-site-verification=2q83ZsdJXFBokTyq5FmDXAH1rZ0jxq5QV636nd4e5Kw
Termékek Menü

Játsszunk együtt! -Testi érettség, motoros képességek (PD-908)

Ár:
3.150 Ft (3.000 Ft + ÁFA)
Kiadói cikkszám: PD-908
Cikkszám: 9789639612273

Jelen kiadvány a testi érettség és a motoros képességek fejlesztésének világába kalauzolja el az olvasót. Az alapozó funkciók fejlődése a testi érés függvénye, míg az alapozó funkciók közé sorolhatjuk a motoros képességeket is.

Elérhetőség: Raktáron
Kiadó: Pedellus Tankönyvkiadó
Kiadási év: 2011
Menny.:db

Leírás és Paraméterek

Közoktatásunk jelen kihívásai között szerepel az iskolai tanulást megalapozó funkciók fejlesztése. Az óvodai nevelés különleges jelentőséggel bír e területen, hisz az óvodai évek során látványos érésen, fejlődésen esik át a gyermek. Ezek az évek szenzitív periódusai is az alapozó funkció fejlődésének. Mindez emeli rangját, s egyben felelősségét az óvodapedagógus fejlesztő tevékenységének.
Jelen kiadvány a testi érettség és a motoros képességek fejlesztésének világába kalauzolja el az olvasót. Az alapozó funkciók fejlődése a testi érés függvénye, míg az alapozó funkciók közé sorolhatjuk a motoros képességeket is. E mű a mozgásos képességek tematikus fejlesztésének széles skáláját taglalja. Minthogy a motorium komplex képességkörként definiálható, ezért indokolt a fejlesztés szempontjából részképességekre bontani a gyermekekre összeállított fejlesztési tervet. A képességmérés során is ezt az alapelvet követték a szerzők Az óvodáskorú gyermek testi érettségének, motoros képességének megismerése című kiadványukban, mely a kiadványsorozat 2. köteteként jelent meg. Az egyes részképességek elkülöníthető mérésének és fejlesztésének szükségszerűségét az is indokolja, hogy így kaphatunk konkrét választ arra a kérdésre, mely területen mutat lemaradást a gyermek, illetve esetlegesen milyen tanulási zavar veszélyeztetettséggel kell szembenéznünk. Az alkotók e koncepció szerint igen gazdag és változatos játékgyűjteményt állítottak össze az alapozó funkciók fejlesztése céljából.
 


Előszó
Bevezetés
A MEGISMERÉS ÉS A FEJLESZTÉS ELMÉLETI MEGKÖZELÍTÉSEI
1. A megismerés
2. Az elemzés
3. A fejlesztés
4. A megismerés és a fejlesztés stratégiája
5. Fejlesztendő képességterületek az óvodában
6. Mérési naptár
AZ ÓVODÁSKORÚ GYERMEK KÉPESSÉGEINEK FEJLESZTÉSE
1. A testi érettség, motoros képességek fejlesztése
2. Útmutató a könyv használatához
3. Útmutató a fejlesztést szolgáló módszerek, eszközök használatához
4. Módszer-, eszközgyűjtemény a képességek fejlesztéséhez
5. Útmutató táblázat a fejlesztő módszerek, eszközök használatához
Ajánlott szakirodalom

Vélemények

Erről a termékről még nem érkezett vélemény.
Írja meg véleményét!

További ajánlatunk

Kiadói cikkszám: PD-907
Cikkszám: 9789639612266
1.495 Ft (1.424 Ft + ÁFA)

A kiadvány egyik legfontosabb célja és értéke, hogy túllép, túlmutat az óvodáskorú gyermeken. Nem pusztán az iskolakészültség megállapításának célja lebeg a szerzők szeme előtt, hanem az iskolai beválás kérdése is.

Raktáron
Kiadói cikkszám: PD-904
Cikkszám: 9789639612235
1.295 Ft (1.233 Ft + ÁFA)

Az akarati képességek fejlődése és fejlesztése, Kelemen László szerint a jellem, az erkölcs megalapozása szintén a nevelés, az óvodai nevelés kulcskérdése.

Raktáron
Kiadói cikkszám: PD-905
Cikkszám: 9789639612242
1.295 Ft (1.233 Ft + ÁFA)

A szocializáció folyamatában találkoznak az egyén személyiségvonásai és képességei, hisz a beilleszkedés folyamán azt tanulja meg az egyén, hogy a szükségleteit, vágyait miképpen legyen képes a társas környezettel összhangban kielégíteni.

Raktáron
Kiadói cikkszám: PD-906
Cikkszám: 9789639612259
1.395 Ft (1.329 Ft + ÁFA)

 A kommunikáció, a kifejező készség, a beszéd révén tetten érhető a gyermek szocializálódása, belső élmény- és képzetvilága, az értelmi fejlődése, s természetesen az iskolakészültsége is.

Raktáron