Leírás
A kötet a nevelés szerepét, feladatait és metodikáját is az Európai Unió elvárásaihoz igazodva tárgyalja. A nevelési folyamat bemutatása személyiségelméleti alapozású, a kézikönyv elemzi a személyiség motivációs, kognitív és biológiai sajátosságcsoportjának fejlesztési lehetőségeit. Kiemelt helyet kap a tevékenység és a felnőtt-gyerek, valamint a kortársi interakciók nevelésben betöltött funkcióinak tárgyalása, továbbá a direkt és indirekt hatásrendszert szervező nevelési módszerek részletes bemutatása, ami önmagában is jelzi a kézikönyv nevelésértelmezésének korszerűségét.
Újszerű megoldás a kiadványban, hogy a Neveléselmélet című kézi-könyvet egy Neveléselméleti báziskötet egészíti ki, amely az alapvetően teoretikus jellegű kézikönyv legfontosabb problémaköreit döntően empirikus, a gyakorlatot tükröző hazai és nemzetközi szakirodalmi szemelvényekkel teszi teljesebbé és alkalmazhatóbbá.
Vélemények
További ajánlatunk
Tanulásmódszertan -bővített kiadás középiskolásoknak
A tanulás megtanulása halaszthatatlan feladatod, amikor belépsz a középiskola kapuján. Könyvünk ezt a feladatot kívánja segíteni.
Tanulásmódszertan - általános iskolásoknak 10 éves kortól
A tanulás megtanulása halaszthatatlan feladatod, amikor belépsz az iskola kapuján. Könyvünk ezt a feladatot kívánja segíteni.
Tanulásmódszertan -tanári kézikönyv középiskolásoknak
Tanulásmódszertan -tanári kézikönyv általános iskola
A tanulásmódszertan feladata azoknak a tanulási módszereknek és annak a viszonyulásformának a megtanítása, amelyek bármely tantárgy eredményes tanulásához felhasználhatók, és tanulóink további tanulmányainak sikeres teljesítéséhez is biztos alapot adnak.