Már az óvodában beszélhetünk a matematikai kompetenciák alapozásáról, fejlesztéséről, a gyermekek tevékenységeiben jelen vannak ilyen tartalmak. A matematikát egészen másképp kell „felkínálni” az óvodásoknak, mint a nagyobbaknak. Tanuljuk meg együtt „matematikai szemmel” látni a világot!
Kiadványunk megmutatja:
hogyan bújtassuk el a matematikai tartalmakat az óvodai élet mindennapjaiban és az ünnepekben
hogyan fedeztessük fel a gyermekekkel, az őket körülvevő természeti és társadalmi környezetben
hogy melyek a spontán felfedezhető matematikai tapasztalatok a nevelési év körforgásában
✓ témák szerinti feldolgozás ✓ játékok, tevékenységleírások a matematikai tapasztalatszerzéshez ✓összhangban az Alapprogrammal
Ebben a kötetben bemutatjuk az iskolatitkári gyakorlatban a hagyományosan bevált módszereket, de emellett kevésbé általánosan használt lehetőségekre, sőt egészen új kommunikációs lehetőségekre is ráirányítsuk olvasóink figyelmét.
A Minőségmenedzsment mindenkinek című könyvet valóban mindenkinek szánták a szerzők: minőségüggyel foglalkozó munkatársaknak, gyakorló szakembereknek, minőségügyi vezetőknek, minőségellenőröknek, a minőségmenedzsmenttel csak most ismerkedőknek, hallgatóknak, a téma iránt érdeklődőknek.
Jelen könyvünkben áttekintettük mindazokat a témaköröket, amelyekről úgy gondoltuk, hogy a minőségügyet napi szinten művelő szakembereknek a munkájuk során szükségük lehet.