Leírás
Miért akarjuk, hogy a gyerekek a matematika felfedezői legyenek?
Mivel tudjuk rávenni a gyerekeket, hogy a matematika felfedezői legyenek?
Hogyan tudnánk bátorítani a diákokat, hogy keményen dolgozzanak egy olyan problémán, amelynek nem látszik egyszerű vagy gyors megoldása?
Hogyan ösztönözhetnénk a diákokat arra, hogy mély és minőségi megértésre törekedjenek ahelyett, hogy a matematikát versenynek vagy egy rakás összeadási feladatnak tekintsék?
Mivel tudjuk rávenni a gyerekeket, hogy a matematika felfedezői legyenek?
Hogyan tudnánk bátorítani a diákokat, hogy keményen dolgozzanak egy olyan problémán, amelynek nem látszik egyszerű vagy gyors megoldása?
Hogyan ösztönözhetnénk a diákokat arra, hogy mély és minőségi megértésre törekedjenek ahelyett, hogy a matematikát versenynek vagy egy rakás összeadási feladatnak tekintsék?
Vélemények
Erről a termékről még nem érkezett vélemény.
Írja meg véleményét!
További ajánlatunk
Miért piros a tilos? (MK-4576-7)
Kiadói cikkszám:MK-4576-7
Cikkszám:9789631645767
1.090 Ft
(1.038 Ft + ÁFA)
A több mint 250 érdekes, néhol fogós, néhol humoros kérdést és választ tartalmazó könyv szórakoztató formában csillapítja tudásszomjunkat, bővíti általános műveltségünket.
Beszerzés alatt
A vizuális észlelés fejlesztése (MK-0756)
Kiadói cikkszám:MK-0756
Cikkszám:9789631647860
1.135 Ft
(1.081 Ft + ÁFA)
A vizuális észlelés fejlesztése a Képes vagy rá! program második kiadványa.
Raktáron
Szeretettel és szigorral
Kiadói cikkszám:9789630583771
Cikkszám:9789630583771
-10%
A könyv az iskoláról szól mindazoknak, akik érintettek az oktatás kérdéseiben
Beszerzés alatt
Stresszoldás tanároknak (MK-4417-3)
Kiadói cikkszám:MK-4417-3
Cikkszám:9789631644173
-15%
A szerzőt nemzetközi szinten is a stresszkutatás egyik legnagyobb tekintélyeként tartják számon.
Raktáron