Leírás
Könyvünk célja, hogy segítséget nyújtson azoknak a kisdiákoknak, akiknek nehézséget okoz az olvasás és az írás elsajátítása. Iskolai keretek között és otthoni tanulásra is hasznos segédeszköz. A könyv segítségével logopédus, pedagógus és szülő is eredményesen tudja fejleszteni a kisiskolás olvasás- és íráskészségét.
A szerző csaknem 30 éve tevékenykedik logopédusként. Nyelvi fejlesztő, olvasást javító programján 1993 óta dolgozik. A korábban megjelent első és második részt adja most közre egy kötetben.
A könyv célja segítségnyújtás a nyelvi hátrányok leküzdésére, ezáltal az esélyegyenlőség biztosítása a sikeres tanuláshoz.
A szerző a feladatok összeállításánál figyelembe veszi az alsó tagozatos anyanyelvi követelményeket és a speciális logopédiai terápia elemeit. Tekintettel van a gyermekek nyelvi fejlődésére, a különböző érési szintekre.
A fejlesztés területei a programban:
- irányok, térbeli és időbeli relációk gyakorlása
- szókincsbővítés, a főfogalom készlet kialakítása
- nagyobb egységek kisebbre bontása
- betű, szótag – kép összekapcsolása
- hang helyének meghatározása a szóban
- zöngés-zöngétlen, hosszú-rövid hangok differenciálása
- nyelvtani kategóriák és szabályok tudatosítása
A könyv ajánlható a beszéd- és nyelvi fejlődés nehézségeivel küzdő gyermekeket fejlesztõ logopédusoknak, fejlesztõpedagógusoknak, tanítóknak, szülőknek, akik a gyermekeket az egyéni fejlődésmenetet figyelembe véve szeretnék segíteni.
Vélemények
További ajánlatunk
Megelőzöm a diszlexiát!
Gyakorlóanyag dyslexiás gyermekek részére II.
Az előző (első) kötet folytatása 3-4. osztályos gyermekek részére.
Gyakorlóanyag dyslexiás gyermekek részére I.
2. osztályos gyermekek olvasási készségének fejlesztését segítő kiadvány.
Gyakorlóanyag dyslexiás gyermekek részére III.
Felső tagozatos és középiskolás gyermekek részére.