Kedvenc könyvecském – Formák, képek, betűk
Szerző | Britta Vorbach |
Formátum | A/5, ragasztókötött |
Terjedelem | 96 oldal |
Kiadói cikkszám: | 9786155328220 |
Cikkszám: | 9786155328220 |
Elérhetőség: | Rendelhető |
Átlagos értékelés: | Nem értékelt |
Kiadó: | Raabe Klett Kiadó |
Leírás és Paraméterek
A készségfejlesztő kötetben a gyermekek olyan játékos feladatokat találnak, amelyeket az óvodából és a hétköznapi életből is jól ismernek.
Könyvecskéjében önállóan– magyarázó szöveg és felnőtt segítsége nélkül – is meg tudja oldani a feladványokat.
Az azonos típusú feladatok (pl. Keress párokat!) egyforma színű keretbe kerültek, ezáltal a gyermek könnyedén megtalálja és megismételheti a kedvenc játékait.
A már elsajátított ismeretek ismétlése folyamatosan motiválja a gyermeket, és olyan sikerélményt nyújt, amely az önbizalmát is erősíti.
Könyvecskénk
- játékosan és gyermekbarát módon segíti a betűkkel való ismerkedést,
- biztonságot ad a vonalvezetésben,
- valamint növeli a koncentrációs készséget
- és támogatja a logikus gondolkodást.
A gyermekek önállóan dönthetik el, melyik feladatot választják. Bármelyiket is veszik sorra, biztosak lehetünk benne, hogy megalapozza és támogatja a későbbi eredményes tanulást.
Vélemények
További ajánlatunk
A sorozat első kötete olyan játékos feladatokat tartalmaz, amelyek az érzékelés-észlelés, a figyelem, az emlékezet és a gondolkodás, tehát az értelmi képességek eredményes fejlesztését teszik lehetővé. Ezek azok a képességek, amelyeket az iskolakészültség megállapításakor is mérnek, mivel csak optimális szintre történő fejlesztésükkel lehet eredményes a tanulás.
A sorozat második kötetében kaptak helyet azok a feladatok, amelyek az írásmozgás fejlesztését teszik lehetővé. A gyermekek elsősorban a különböző betűelemek alakítását gyakorolhatják ráírással, hiányos rajzok kiegészítésével, másolással, vonalközbe helyezéssel.
A sorozat harmadik kötete olyan játékos, ugyanakkor életszerű feladatokat tartalmaz, amelyek a relációszókincs, az elemi számolás és a tapasztalati következtetés fejlesztését teszik lehetővé. Az első kötetben bemutatott képességterületekhez hasonlóan az iskolakészültség megállapításakor ezeket is mérik, mivel ugyancsak az eredményes tanulás feltételei.