google-site-verification=2q83ZsdJXFBokTyq5FmDXAH1rZ0jxq5QV636nd4e5Kw
Termékek Menü

Játék a mozgás?

Ár:
2.400 Ft
2.280 Ft (2.171 Ft + ÁFA)
Kedvezmény: 5%
Kiadói cikkszám: 9786155349294
Cikkszám: 9786155349294
A Játék a mozgás? című kötet konkrét módszerek, eljárások, folyamatleírások bemutatásával ad ötleteket az óvodai mozgásfejlesztéshez.
Elérhetőség: Beszerzés alatt
Kiadó: Novum Könyvklub
Kiadási év: 2019
Menny.:db

Leírás és Paraméterek

Az egészséges életmódra nevelés, az egészség fenntartását szolgáló mozgás jelentőségének felismerése az utóbbi években új lendületet vett. A Játék a mozgás? című kötet konkrét módszerek, eljárások, folyamatleírások bemutatásával ad ötleteket az óvodai mozgásfejlesztéshez. Szemléletében a mozgás komplex módon – mint kommunikáció, mint örömforrás, mint alapvető létezési forma – jelenik meg.

Vélemények

Erről a termékről még nem érkezett vélemény.
Írja meg véleményét!

További ajánlatunk

Kiadói cikkszám: PD-931
Cikkszám: 9786155154379
1.395 Ft (1.329 Ft + ÁFA)

A sorozat első kötete olyan játékos feladatokat tartalmaz, amelyek az érzékelés-észlelés, a figyelem, az emlékezet és a gondolkodás, tehát az értelmi képességek eredményes fejlesztését teszik lehetővé. Ezek azok a képességek, amelyeket az iskolakészültség megállapításakor is mérnek, mivel csak optimális szintre történő fejlesztésükkel lehet eredményes a tanulás.

 

Beszerzés alatt
Kiadó: Mozaik Kiadó
Kiadói cikkszám: MS-9322
Cikkszám: 8000000043085
420 Ft (331 Ft + ÁFA)
Raktáron
Kiadói cikkszám: PD-932
Cikkszám: 9786155154386
1.395 Ft (1.329 Ft + ÁFA)

A sorozat második kötetében kaptak helyet azok a feladatok, amelyek az írásmozgás fejlesztését teszik lehetővé. A gyermekek elsősorban a különböző betűelemek alakítását gyakorolhatják ráírással, hiányos rajzok kiegészítésével, másolással, vonalközbe helyezéssel.

Raktáron
Kiadói cikkszám: PD-933
Cikkszám: 9786155154393
1.395 Ft (1.329 Ft + ÁFA)

A sorozat harmadik kötete olyan játékos, ugyanakkor életszerű feladatokat tartalmaz, amelyek a relációszókincs, az elemi számolás és a tapasztalati következtetés fejlesztését teszik lehetővé. Az első kötetben bemutatott képességterületekhez hasonlóan az iskolakészültség megállapításakor ezeket is mérik, mivel ugyancsak az eredményes tanulás feltételei.

Raktáron