google-site-verification=2q83ZsdJXFBokTyq5FmDXAH1rZ0jxq5QV636nd4e5Kw
Termékek Menü

Farmosi István: Mozgásfejlődés

Ár:
3.280 Ft
2.624 Ft (2.499 Ft + ÁFA)
Kedvezmény: 20%
Kiadói cikkszám: 9786155278204
Cikkszám: 9786155278204
Az óvóképzők, tanítóképzők és az általános iskolai tesnevelőtanár-képzés szakkönyve, továbbá a gyakorlatban tevékenykedő szakembereknek – pedagógusoknak, edzőknek, sport- és gyermekorvosoknak – nyújt hasznos ismereteket
Elérhetőség: Raktáron
Kiadó: Flaccus Kiadó
Kiadási év: 2021
Menny.:db

Leírás és Paraméterek

Szerkezetében változatlanul, de bővebb tartalommal jelent meg Dr. Farmosi István Mozgásfejlődés című könyvének negyedik kiadása. Az óvóképzők, tanítóképzők és az általános iskolai tesnevelőtanár-képzés szakkönyve, továbbá a gyakorlatban tevékenykedő szakembereknek – pedagógusoknak, edzőknek, sport- és gyermekorvosoknak – nyújt hasznos ismereteket. A szerző részletesen foglalkozik a motoros kutatással, a mozgásfejlődés életszakaszaival (az újszülöttkor, a csecsemőkor, a korai gyermekkor, az első gyermekkor, a második gyermekkor, a serdülőkor, az ifjúkor, felnőtt- és időskor motoros fejlődése), a mozgás biológiai feltételeivel (örökletes hatások, mozgatórendszer-idegrendszer fejlődése, testalkat, életkor), a kondicionálás (erő, gyorsaság, állóképesség, ízületi mozgékonyság) és a koordinációs képességek (kinesztetikus differenciáló képesség, térbeli tájékozódás, egyensúlyozás, ritmusképesség) fejlődésével, a mozgásfejlődés és a környezet (születési fejlettség, tápláltság, családnagyság, szociális státus stb.) összefüggéseivel.

Dr. Farmosi István nyugalmazott tudományos főmunkatárs, címzetes főiskolai tanár. Gyémántdiplomás. 1957-ben szerzett oklevelet a Testnevelési Főiskolán. Tanári pályáját Kaposváron kezdte, ahol különböző iskolatípusokban – általános- és középiskolába, majd főiskolán – 17 évig tanított. 1974-ben került a Testnevelési Főiskola Kutató Intézetébe. Itt az Edzéselméleti Osztály vezetője volt. 1979-ben az elsők között szerzett testnevelés doktori címet. 1996-ban az Orvostudományi Tanszék munkatársaként ment nyugdíjba. Az elmúlt több mint négy évtizedben megjelent publikációinak a száma meghaladja a kétszázat. Ebből mintegy hetven dolgozatát 190 esetben citálták hazai és nemzetközi folyóiratokban. Kilenc kollégája doktori munkáját segítette témavezetőként vagy opponensként. Nyugdíjasként is tanított a Semmelweis Egyetem Testnevelési és Sporttudományi Karán, a korábbi években pedig részt vett a szarvasi Tessedik Sámuel Főiskola, valamint a szekszárdi Illyés Gyula Pedagógiai Főiskola posztgraduális képzésében is. Fő érdeklődési területe a mozgásfejlődés, a motoros tulajdonságok tanulmányozása az óvodás és kisiskolás évek alatt. Tagja a Magyar Sporttudományi Társaságnak és a Humánbiológusok Nemzetközi Szövetségének. Alapító tagja a Testnevelő Tanárok Országos Egyesületének és a Magyar Sporttudományi Társaságnak.

Vélemények

Erről a termékről még nem érkezett vélemény.
Írja meg véleményét!

További ajánlatunk

Kiadói cikkszám: PD-931
Cikkszám: 9786155154379
1.395 Ft (1.329 Ft + ÁFA)

A sorozat első kötete olyan játékos feladatokat tartalmaz, amelyek az érzékelés-észlelés, a figyelem, az emlékezet és a gondolkodás, tehát az értelmi képességek eredményes fejlesztését teszik lehetővé. Ezek azok a képességek, amelyeket az iskolakészültség megállapításakor is mérnek, mivel csak optimális szintre történő fejlesztésükkel lehet eredményes a tanulás.

 

Beszerzés alatt
Kiadó: Mozaik Kiadó
Kiadói cikkszám: MS-9322
Cikkszám: 8000000043085
420 Ft (331 Ft + ÁFA)
Raktáron
Kiadói cikkszám: PD-932
Cikkszám: 9786155154386
1.395 Ft (1.329 Ft + ÁFA)

A sorozat második kötetében kaptak helyet azok a feladatok, amelyek az írásmozgás fejlesztését teszik lehetővé. A gyermekek elsősorban a különböző betűelemek alakítását gyakorolhatják ráírással, hiányos rajzok kiegészítésével, másolással, vonalközbe helyezéssel.

Raktáron
Kiadói cikkszám: PD-933
Cikkszám: 9786155154393
1.395 Ft (1.329 Ft + ÁFA)

A sorozat harmadik kötete olyan játékos, ugyanakkor életszerű feladatokat tartalmaz, amelyek a relációszókincs, az elemi számolás és a tapasztalati következtetés fejlesztését teszik lehetővé. Az első kötetben bemutatott képességterületekhez hasonlóan az iskolakészültség megállapításakor ezeket is mérik, mivel ugyancsak az eredményes tanulás feltételei.

Raktáron