Az IntézményVezetés legújabb kötetében a tavaszi digitális munkarend tapasztalatait elemezzük ki. Olvashat benne arról,
hogyan kell a megszerzett tapasztalatokat beépíteni az adminisztrációba (például a kötelező értékelésekbe),
hogyan kell úgy szervezni, hogy a belső tudásmegosztás mindenkinek megkönnyítse a dolgát,
hogyan fejlődik a tanárok szakmai tudása egy online kurzuson, illetve arról is, hogy
mi kell ahhoz, hogy a kollégák motiváltak legyenek arra, hogy hibrid oktatás esetén újragondolják a saját tanítási módszereiket, és könnyebben álljanak át a tanteremről az online oktatásra.
Az egyes témákat elismert szakértők írták, akik nemcsak elméletben foglalkoznak a digitális oktatással, de gyakorlati tapasztalataik is vannak. A kötetet kiegészíti egy letölthető dokumentum, amely segít a hivatalos adminisztrációt (SzMSz, Házirend) kiegészíteni a digitális munkarendre való átállás esetén.
Tartalom:
Petróczi Gábor: A digitális munkamódszerek továbbfejlesztése a pandémia után
Havasi Valéria: Az online oktatás mint paradigmaváltás
Jakab György: Digitális környezetismeret
Csordás Ildikó: Pedagógusok szakmai fejlődése online kurzusokon – A TeachUp beválásvizsgálatának tapasztalatai
Ebben a kötetben bemutatjuk az iskolatitkári gyakorlatban a hagyományosan bevált módszereket, de emellett kevésbé általánosan használt lehetőségekre, sőt egészen új kommunikációs lehetőségekre is ráirányítsuk olvasóink figyelmét.
A Minőségmenedzsment mindenkinek című könyvet valóban mindenkinek szánták a szerzők: minőségüggyel foglalkozó munkatársaknak, gyakorló szakembereknek, minőségügyi vezetőknek, minőségellenőröknek, a minőségmenedzsmenttel csak most ismerkedőknek, hallgatóknak, a téma iránt érdeklődőknek.