Termékek Menü

DIFER - Szocialitás fejlesztése 4-8 éves életkorban (MS-9327)

Ár:
3.380 Ft (3.219 Ft + ÁFA)
Kiadói cikkszám: MS-9327
Cikkszám: 9789636974923

A könyvben található játékok, gyakorlatok a foglalkozások és a tanórák részeként vagy egészeként is felhasználhatók.

Elérhetőség: Raktáron
Kiadó: Mozaik Kiadó
Kiadási év: 2017
Menny.:db

Leírás és Paraméterek

A könyvben található játékok, gyakorlatok a foglalkozások és a tanórák részeként vagy egészeként is felhasználhatók. A DIFER Programcsomag részeként a szociális kompetencia olyan elemeit választottuk fejlesztésül, amelyek az óvodai és az általános iskolai szociális lét alapját képezik. Ezek közé tartozik a kapcsolatfelvétel, a társakhoz, a pedagógushoz való viszonyulás készsége, a feladatvállalás, a feladattartás készsége, valamint az elemi szintű erkölcsi érzék.

Vélemények

Erről a termékről még nem érkezett vélemény.
Írja meg véleményét!

További ajánlatunk

Kiadói cikkszám: PD-931
Cikkszám: 9786155154379
1.395 Ft (1.329 Ft + ÁFA)

A sorozat első kötete olyan játékos feladatokat tartalmaz, amelyek az érzékelés-észlelés, a figyelem, az emlékezet és a gondolkodás, tehát az értelmi képességek eredményes fejlesztését teszik lehetővé. Ezek azok a képességek, amelyeket az iskolakészültség megállapításakor is mérnek, mivel csak optimális szintre történő fejlesztésükkel lehet eredményes a tanulás.

 

Beszerzés alatt
Kiadó: Mozaik Kiadó
Kiadói cikkszám: MS-9322
Cikkszám: 8000000043085
420 Ft (331 Ft + ÁFA)
Raktáron
Kiadói cikkszám: PD-932
Cikkszám: 9786155154386
1.395 Ft (1.329 Ft + ÁFA)

A sorozat második kötetében kaptak helyet azok a feladatok, amelyek az írásmozgás fejlesztését teszik lehetővé. A gyermekek elsősorban a különböző betűelemek alakítását gyakorolhatják ráírással, hiányos rajzok kiegészítésével, másolással, vonalközbe helyezéssel.

Raktáron
Kiadói cikkszám: PD-933
Cikkszám: 9786155154393
1.395 Ft (1.329 Ft + ÁFA)

A sorozat harmadik kötete olyan játékos, ugyanakkor életszerű feladatokat tartalmaz, amelyek a relációszókincs, az elemi számolás és a tapasztalati következtetés fejlesztését teszik lehetővé. Az első kötetben bemutatott képességterületekhez hasonlóan az iskolakészültség megállapításakor ezeket is mérik, mivel ugyancsak az eredményes tanulás feltételei.

Raktáron