Leírás
A gyerekek napjainkban rengeteg képi impulzust kapnak. A befogadást és a gyors feldolgozást rutinosan kezelik, ám kevés lehetőségük van arra, hogy kivetítsék gondolatvilágukat.
A munkafüzet azért készült, hogy a gyerekek lehetőséget kapjanak a bennük lévő érzések, gondolatok megmutatására. Azzal, hogy félkész rajzot látnak, inspirációt kapnak a kép befejezésére. A matricák további ösztönzést adnak az alkotáshoz.
Valamennyi kép nyitott, a címen kívül semmi más megkötés nincs, vagyis szabadon szárnyalhat a fantázia.
A szülő, felnőtt számára hasznos lehet időnként belepillantani ebbe a füzetbe, ugyanis a gyermek belső világa köszönhet vissza belőle. Ha egy téma többször felszínre kerül a rajzokon, az arra utal, hogy nagyon foglalkoztatja a gyermeket. Kiderülhet a kis történetekből, ha rajzolója, írója fél, szorong valamitől. Előfordulhat, hogy a gyerekek a tévében látottak alapján sok képhez valamilyen kellemetlen eseményt asszo-ciálnak. Ez is jelzés a felnőttek számára arról, mennyire terhelt a kicsik lelke a „nagyok” világával.
Vélemények
További ajánlatunk
Az eredményes iskolakezdésért 2. (PD-932)
A sorozat második kötetében kaptak helyet azok a feladatok, amelyek az írásmozgás fejlesztését teszik lehetővé. A gyermekek elsősorban a különböző betűelemek alakítását gyakorolhatják ráírással, hiányos rajzok kiegészítésével, másolással, vonalközbe helyezéssel.
Az eredményes iskolakezdésért 3. (PD-933)
A sorozat harmadik kötete olyan játékos, ugyanakkor életszerű feladatokat tartalmaz, amelyek a relációszókincs, az elemi számolás és a tapasztalati következtetés fejlesztését teszik lehetővé. Az első kötetben bemutatott képességterületekhez hasonlóan az iskolakészültség megállapításakor ezeket is mérik, mivel ugyancsak az eredményes tanulás feltételei.
Lexi (NT-98514/MT)
Az eredményes iskolakezdésért 4. (PD-934)
A negyedik kötetben a szókincs, a verbális memória, a beszédbátorság, a ritmusérzék fejlesztése valósulhat meg a feladatok megoldása által.